زمان بازگشایی رستوران‌ها و مراکز ورزشی مشخص شد

لست سکند

با آغاز همه‌گیری کرونا در کشور، رستوران‌ها و مراکز ورزشی از جمله اولین تجمع‌گاه‌هایی بودند که کار خود را متوقف کرده و تا به امروز مجاز به بازگشایی مجدد و ازسرگیری فعالیت نبوده‌اند اما به نظر می‌رسد دولت قصد دارد با فشار بر این مراکز برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی، اقدام به بازگشایی مجدد آن‌ها کند.

به گزارش کاماپرس، شیوع کرونا آسیب‌های بسیاری به بخش‌های اقتصادی – خدماتی کشور زده و موجب بیکاری هزاران نفر در سطح جامعه شده است. رستوران‌ها و مراکز ورزشی نیز از شاخص‌ترین این مراکز هستند، مراکزی که به‌خصوص در روزهای پایان سال و فصل بهار، حساب ویژه‌ای روی درآمدزایی خود باز کرده بودند؛ رویایی که متاسفانه با افزایش نگرانی‌ها از بابت کرونا، محقق نشد.

در همین راستا، رئیس جمهور در جلسه امروز هیات دولت، گفت: «رستوران‌ها بعد از ماه مبارک رمضان در چارچوب پروتکلی که به آن‌ها ابلاغ خواهد شد و ملزم به رعایت آن هستند، بازگشایی خواهند شد.»

روحانی ادامه داد: «فعالیت‌های ورزشی نیز در چارچوب پروتکل‌های ابلاغی آغاز خواهد شد؛ البته، فعالیت‌های ورزشی که بدون تماشاجی هستند. بنابراین، هیچگونه تحمعی در این رویدادهای ورزشی نخواهیم داشت.»

راز آسمان پایتخت

وی در پایان تصریح کرد: «پروتکل‌های ابلاغی به زودی از طریق وزارت بهداشت به رستوران‌ها و مراکز ورزشی ابلاغ خواهد شد.

پایان پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز