زرماکارون سود قابل توجهی تقسیم می‌‌کند

لست سکند

به گفته مدیرعامل زرماکارون، با افزایش ۶۵ درصدی تولید و فروش محصولات این کارخانه طی سالجاری، انتظار می رود که سود قابل توجهی میان سهامداران تقسیم می شود.

به گزارش کاماپرس، گروه زر در نظر دارد که در سالجاری تولید را با استفاده از ظرفیت تولید موجود ( 456 هزار تن در سال) به بیش از 65 درصد افزایش دهد و با تولید بیش از 300 هزار تن انواع محصولات ماکارونی و پاستا، سود مناسبی را عاید سهامداران کند.

در همین راستا، فردا (چهارشنبه ۷ خرداد) ۱۲درصد از سهام معادل ۱۹۲ میلیون سهم شرکت زرماکارون در بازار دوم معاملات بورس عرضه می شود که حداکثر سهام قابل خریداری توسط هر شخص حقیقی و حقوقی، ۱۵۰ سهم با دامنه قیمت در ثبت سفارش از ۴۳۰۰ تا ۴۵۵۰ تومان است.

با عرضه سهام زرماکارون در بازار دوم معاملات بورس انتظارمی رود که با پذیرش بزرگترین واحد پالایشگاه غلات در بازار سرمایه (زرماکارون) و کسب سود مطلوب در اولین حضور مستقیم در این بازار درمسیر شفافیت، این شرکت در جلب اعتماد عموم سرمایه گذاران و توسعه گام بردارد.

پایگاه خبری بورس پرس گزارش می دهد؛ محسن امینی، مدیرعامل زرماکارون می گوید: این شرکت به عنوان بزرگترین بخش خصوصی فعال در این حوزه از سال 96 با افزایش ظرفیت تولید در حوزه ماکارونی به بیش از 450 هزار تن در سال ظرفیت بالایی برای تبدیل گندم به عنوان یک محصول استراتژیک به محصولاتی با ماندگاری بالا ایجاد کرده است.

راز آسمان پایتخت

امینی درباره میزان سود شرکت در سال 98 تصریح می کند: پس از کشف قیمت در بورس و عرضه اولیه سهام شرکت زر ماکارون مجمع سالانه در مهلت های قانونی برگزار می شود و در صورت موافقت سهامداران در نظر است تا سود قابل توجهی را تقسیم کنیم.

او ادامه می دهد: در حال حاضر کل تولید گندم حدود 13 میلیون تن در سال است که 85 درصد از آن در غالب نان و 15 درصد مابقی در سایر محصولات مصرفی خانوار مصرف می شود. با توجه به محدودیت های آرد به عنوان محصول میانی از حیث ماندگاری سهم محصولات تبدیلی مثل ماکارونی و پاستا در سبد خانوار مردم با واقعی سازی قیمت آرد و نان افزایش خواهد یافت.

پایان پیام

 

مرتبط با : زرماکارون
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز