زامیاد از پیکاپ کارون رونمایی خواهد کرد

شرکت زامیاد خودروی پیکاپ جدید به نام کارون را به زودی ارائه خواهد کرد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار خودرو، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، زامیاد یکی از زیرمجموعه‌های سایپا برای عرضه خودرو پیکاپ تلاش می‌کند و درصدد ارائه زامیاد کارون به بازار است که در ادامه مشخصات این محصول جدید بررسی خواهد شد.

در همین زمینه بخوانید:

پیکاپ کارون را زامیاد با همکاری مشترک شرکت چینی فودای عرضه می‌کند که نسخه‌ای دوکابین از زامیاد پادرا پلاس است. این محصول جدید در مرحله تست‌های فنی و مجوز قرار دارد و همین امسال روانه بازار خواهد شد.

آریاک سفر

این محصول جدید زامیاد از لحاظ ظاهر طراحی ساده‌ای دارد و شباهت‌هایی به پادراپلاس دارد. بدنه و شاسی الگوی ساده‌ای دارد که بدنه آن مکعبی شکل است و چراغ‌ها آرایش منظمی دارند. همچنین کابین این محصول نیز جزئیات بسیار زیادی ندارد مثلا فرمان فاقد دکمه‌های کنترلی است و تنها یک ضبط دیجیتال ساده دارد. طراحی این کابین شباهت بسیاری با تویوتا لندکروز سری 70 دارد.

از لحاظ فنی نمای جلوی این محصول شبیه به پادراپلاس است ولی طراحی عقب آن جزئیات دیگری نیز دارد. از مشخصات دیگر این خودرو جدید می‌توان به پیشرانه 2.4 لیتری 4جی69 با 94 اسب بخار قدرت و 187 نیوتن‌متر گشتاور، پیشرانه ام 24، موتور 2389 سی‌سی، و گیربکس پنج سرعته دستی را نام برد. کارون همچنین دارای استاندارد یورو5 نیز هست.

از آنجایی که پادراپلاس در حال حاضر حدود 300 میلیون تومان قیمت دارد احتمال می‌رود زامیاد کارون با قیمتی بین 550 تا 650 میلیون تومان ارائه شود.

انتهای پیام

مرتبط با : زامیادسایپا
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز