رییس جمهور از آپ به عنوان شرکت پیشگام در نیکوکاری تقدیر کرد

مطالبه از سازمان‌ها برای «مسئولانه عمل کردن» در قبال جامعه، موضوعی است که با گسترش روزافزون اثرگذاری آن‌ها بر محورهای تشکیل دهنده توسعه پایدار یعنی «اقتصاد»، «جامعه» و «محیطزیست»، در دهه‌های پایانی قرن بیستم شدت گرفته و منجر به این شده‌است که مفهومی به نام مسئولیت اجتماعی سازمانها یا CSR در دنیای مدیریت ظهور پیدا کند.

به گزارش کاماپرس، CSR در یک تعریف ساده، یعنی اینکه سازمان‌ها در مقابل جامعه ای که در آن فعالیت می کنند مسئول هستند؛ چرا که از منابع انسانی، طبیعی و اقتصادی آن استفاده می کنند. بر خلاف نگاه سنتی به مدیریت و کسب و کار، سازمان‌ها دیگر فقط در مقابل سهامداران شان مسئول نیستند و نباید فقط به افزایش سود کوتاه مدت سهامداران خود بیندیشند. بدین ترتیب انتظار می رود سازمان‌ها که در ارتباط با ذینفعان دیگری نیز هستند، خواسته‌های مشروع آن‌ها را هم مورد لحاظ قرار دهند.

شرکت آسان پرداخت پرشین با حضور معاون رئیس‌جمهوری به عنوان شرکت پیشگام نیکوکاری در  ایفای مسئولیت اجتماعی تقدیر شد.

به گزارش روابط عمومی آسان‌پرداخت، در جشنواره برترین های سال ۹۸ پارک فناوری پردیس، که سورنا ستاری معاون علمی و فناوری دکتر روحانی حضور داشت، جایزه و لوح تقدیر بخش “پیشگام نیکوکاری در ایفای مسئولیت اجتماعی ” به آپ تعلق گرفت.

آریاک سفر

علاوه بر آسان‌پرداخت، 10 شرکت و سازمان دیگر در این جشنواره با سرفصل‌هایی همچون «صادرات محصولات و خدمات فناورانه»، «همکاری با طرف‌های خارجی»، «همکاری با دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی»، «توسعه‌ اقتصادی»، «هم‌افزایی بین شرکت‌ها در مجموعه داخل پارک»، «تولید و توسعه‌ فناوری» و «ارتقا و توسعه‌ سازمانی» تقدیر شدند. بر اساس این گزارش، شرکت آسان پرداخت در ایفای مسئولیت اجتماعی خود همواره در بخش نیکوکاری و امور خیرخواهانه فعالیت مستمر دارد که این موضوع هم به واسطه بهره‌مندی اپلیکیشن آپ از گزینه نیکوکاری و هم به دلیل مشارکت در فعالیت‌های عام‌المنفعه  در سطح کشور است.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم  روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : آسان پرداخت
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز