ریمل مناسب چشمان خود را بشناسید + قیمت

معمولا خانم‌ها به منظور داشتن مژه‌های مرتب، مناسب و پرجلوه از روش‌های مختلفی استفاده می‌کنند که یکی از آن‌ها انتخاب ریمل مناسب است. اولین و راحت‌ترین شیوه برای داشتن مژه‌ها و چشمان زیبا و بی‌نقص انتخاب یک ریمل خوب و اصل از یک برند معتبر است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بهداشت و سلامت، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، البته انتخاب ریمل مناسب برای جلوه دادن بیشتر چشم به تنهایی کافی نیست و تکنیک صحیح ریمل زدن نیز مهم به نظر می‌رسد. اما به هر حال در گام اول شما باید بتوانید ریمل مناسب چشم خود را انتخاب کنید. بعضی ریمل‌ها باعث بلندتر شدن مژه‌ها می‌شوند و برای افرادی که دارای مژه کوتاه هستند مناسب به نظر می‌رسند. برخی ریمل‌ها حجم دهنده بوده و باعث فرم گرفتن مژ‌ه‌ها به سمت بالا می‌شوند. گروه دیگری از ریمل‌ها برای بیش از یک نوع کاربرد طراحی شده و ترکیبی از موارد فوق هستند. به هر حال هر نوع ریملی با استفاده از مواد تشکیل دهنده کاربردی دارد و برای شرایط مخصوصی مورد استفاده قرار می‌گیرد. هر نوع ریمل با توجه به مواد به کار رفته در آن و برندی که دارد، قیمت متفاوتی خواهد داشت. در ادامه تعدادی از ریمل‌های برندهای مختلف به مشتریان معرفی خواهند شد؛

هر نوع ریمل چه کاربردی دارد؟+ قیمت انواع ریمل

بازه قیمتی: کمتر از 150 هزار تا بیشتر از 300 هزار تومان

یکی از ریمل‌های مورد استفاده بازار که قیمتی کمتر از 150 هزار تومان دارد، ریمل اسنس اکستریم والیوم است. این ریمل برس ژله‌ای داشته و بدون ایجاد چسبندگی به مژ‌ه‌ها حجم خوبی می‌دهد. ریمل حجم دهنده بورژوآ مدل ولوم گلامور مکس نیز قیمتی کمتر از 150 هزار تومان دارد.

آریاک سفر

مدل بعدی ریمل تا قیمت 200 هزار تومان، ریمل حجم دهنده رد کد است. این محصول حاوی رنگدانه‌های مشکی بوده و مانع از چسبندگی مژه شما خواهد شد. این محصول آلمانی برای استفاده روزانه مناسب است چون ریزش ندارد. افرادی که طرفدار یک ریمل با حجم دهندگی طبیعی و سبک هستند می‌توانند از مدل اترنیتی بلک پرل استفاده کنند. قیمت این محصول نیز پایین‌تر از 200 هزار تومان است و حالت طبیعی به مژه‌های شما خواهد داد.

ریمل بیگ بولد اکستریم ایزادورا نیز کمتر از 200 هزار تومان قیمت دارد. این محصول ایزادورا بدون پارابن و بو و دارای خاصیت ضدآب است.

ریمل تلسکوپیک مگتنیگ لورئال به صورت کلاسیک بلند کردن مژه است. این ریمل تا 60 درصد مژه‌ها را بلندتر خواهد کرد. در صورتی که مایل هستید برای خرید ریمل کمتر از 300 هزار تومان بپردازید و ماندگاری فوق العاده داشته باشید، بهتر است از مدل 24 ساعته ابسولو اکسترا بلک دبورا استفاده کنید. این مدل ضدآلرژی بوده و توسط متخصصان برای افراد حساس توصیه می‌شود.

اما در صورتی که مایل به پرداخت مبالغ بیشتر از 300 هزار تومان هستید، مدل اسکای های بهترین انتخاب است. این ریمل ضدآب بوده و یک حجم دهنده و بلندکننده مناسب به شمار می‌رود. اسکای های میبلین ضدآلرژی بوده و به راحتی از روی مژه‌ها پاک می‌شود.

بهترین ریمل‌ها در سایت تیسا پرفیوم

تمامی این محصولات با قیمت‌های ذکرشده از برند اصلی در فروشگاه تیسا پرفیوم موجود است. این فروشگاه اینترنتی اصل بودن تمامی کالاهای آرایشی و بهداشتی ارائه شده را تضمین کرده و برای همه این محصولات گارانتی لازم را ارائه می‌دهد. هر روز این فروشگاه بر تعداد محصولات ارائه شده در سایت خود می‌افزاید تا بتواند نیاز همه افراد با هر سلیقه و شرایطی را برآورده کند.

انتهای پیام

مرتبط با : تیسا پرفیوم
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز