ریسک بالای خرید دلار در قیمت 25 هزار تومانی

لست سکند

بر اساس گزارش رسانه ها قیمت دلار در بازار غیررسمی ارز امروز دوشنبه 10 آذرماه 1399 بدون تغییر است و ارز آمریکایی به قیمت 25 هزار تومان خرید و فروش می شود.

به گزارش کاماپرس، در روزی که بازارهای موازی طلا ، سکه و بورس همه افزایشی بودند دلار در قیمت 25 هزار تومان درجا زد و صعودی نشد. دلالان بازار ارز امید فراوانی به افزایش تنش های سیاسی در روزهای باقیمانده از ریاست جمهوری ترامپ بسته اند اما به نظر نمی رسد این ایام با تنش شدیدی همراه باشد و تویئت های ترامپ نیز دیگر اثر چندانی در بازار ندارد.

به گفته فعالان بازار ارز تقاضای دلار در بازار به صورت قابل توجهی کاهش یافته و ریسک خرید این ارز در حال حاضر بسیار بالا است چرا که حتی تنش های سیاسی ناشی از ترور دانشمند هسته ای ایران نیز نتوانست دلار را به کانال های بالاتر سوق دهد.

بنا به اعلام دنیای اقتصاد دلار در بازار متشکل نیز امروز به ۲۴,۴۰۱ (بیست و چهار هزار و چهارصد و یک ) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، کاهش۰.۶ درصدی داشته است.

افزایش نرخ یورو و درهم 

راز آسمان پایتخت

نرخ یورو هم در بازار آزاد امروز افزایش بود و با افزایش ۰.۱۶ درصدی، از ۲۹,۸۹۲ (بیست و نه هزار و هشتصد و نود و دو ) تومان به ۲۹,۹۴۲ (بیست و نه هزار و نهصد و چهل و دو ) تومان رسید. قیمت درهم امارات (حواله) امروز با وجود ثبات دلار با افزایش ۰.۴۲ درصدی مواجه شد و از ۶,۹۵۰ (شش هزار و نهصد و پنجاه ) تومان به ۶,۹۸۰ (شش هزار و نهصد و هشتاد) تومان رسید.

شایان ذکر است قیمت دلار کانادا امروز با افزایش ۰.۰۶ درصدی، از ۱۹,۲۴۰ (نوزده هزار و دویست و چهل ) تومان به ۱۹,۲۵۲ (نوزده هزار و دویست و پنجاه و دو) تومان رسید.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم بازار ارز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز