ریزش ۳۰۰ هزار تومانی سکه تمام بهار آزادی

قیمت سکه تمام بهار آزادی با ۳۰۰ هزار تومان کاهش در بازار آزاد به ۹ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان رسیده است. سکه تمام دیروز ۹ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان قیمت داشت.

به گزارش کاماپرس، بازار ارز و سکه همزمان باعم در حال ریزش قیمتها هستند. همزما با سقوط قیمت دلار صرافی ملی به کانال ۲۱ هزار تومان، قیمت انواع سکه موجود در بازار آزاد هم ریزش قابل توجهی داشته است.

تا ظهر امروز یکشنبه ۱۲ اردیبشهت ماه قیمت طلای ۱۸عیار هرگرم ۹۴۲ هزار تومان، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۹ میلیون و ۵۴۰ هزار تومان و قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم ۹ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان است.

نیم‌سکه بهار آزادی هم با ۱۰۰ هزار تومان ریزش حدود 5 میلیون و 200 هزار تومان قیمت دارد. قیمت ربع‌سکه بهار آزادی هم حدود ۱۰۰ هزار تومان از دیروز ارزان تر شده است. ربع سکه در حال حاضر با قیمت 3 میلیون و 300 هزار تومان فروخته می شود. قیمت سکه یک گرمی یک میلیون و 850 هزار تومان تعیین شده است. سکه یک گرمی هم نسبت به دیروز حدود ۵۰ هزار تومان ارزان تر شده است.

اخبار مهم مرتبط را بخوانید

آریاک سفر

به گزارش تسنیم،قیمت طلای 18عیار در هر گرم هم 942 هزار تومان است. قیمت طلا نسبت به دیرو حدود ۲۴ هزار تومان ارزان تر شده است.قیمت طلای 24عیار در هر گرم یک‌میلیون و 254 هزار تومان و هر مثقال طلا 4 میلیون و 83 هزار تومان ارزش‌گذاری شده است.هر مثقال طلا دیروز حدود ۴ میلیون و ۱۸۰ هزار تومان قیمت داشت.

بازار طلا و جواهر تهران به دلیل موج جدید کرونا و اعلام شرایط قرمز در تهران، به مدت ۳ هفته تعطیل اعلام شده است؛ قیمت های درج شده در این خبر نیز با استناد به نرخ های اعلامی از سوی اتحادیه طلا و جواهر است.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم بازار سکه و طلا، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز