ریزش یک میلیون تومانی قیمت سکه در یک روز

لست سکند

نگاهی به بازار سکه پایتخت نشان می دهد که امروز (31 تیر ماه ) قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم، یک میلیون تومان ریزش کرده است.

به گزارش کاماپرس، نرخ دلار طی دو روز گذشته نزولی بوده و امروز همگام با کاهش نرخ ارز، قیمت سکه هم افت کرده است ، افتی که به گفته نایب رییس اتحادیه طلا و جواهر، محدود به امروز نمی شود و ادامه دار خواهد بود.
کاهش قیمت سکه طی امروز در حالی است که بررسی بازار سکه در هفته گذشته نشان می دهد که روند قیمتی در این بازار صعودی بوده و هر روز شاهد ثبت رکورد جدیدی در قیمت سکه بودیم؛ قیمت هر قطعه سکه بهار آزادی طرح جدید که در نخستین روز هفته گذشته (شنبه 21 تیر ماه) ۱۰ میلیون و ۵۵۰ هزار تومان معامله شد، در روز پنج شنبه به 10 میلیون و 910 هزار تومان رسید.

تغییر قیمت ها و توقف معاملات

محمد کشتی‌آرای، نایب رییس اتحادیه طلا و جواهر در گفت‌وگو با ایلنا با اشاره به وضعیت بازار طلا و جواهر در شرایط افت قیمت ارز اظهار می کند: امروز با ریزش قیمت‌مواجه بودیم به طوری که تغییر قیمت‌ها باعث شد معاملات متوقف شود.
او ادامه می دهد: قیمت سکه طرح قدیم نسبت به روز گذشته با یک میلیون و 100 هزار تومان کاهش به 9 میلیون و 400 هزار تومان رسید و قیمت سکه طرح جدید هم با 800 هزار تومان کاهش به 10 میلیون و 150 تومان رسیده‌است.
نایب رییس اتحادیه طلا و جواهر می افزاید: در حال حاضر قیمت هر قطعه نیم سکه 5 میلیون و 150 هزار تومان، ربع سکه 3 میلیون و 140 هزارتومان،‌ سکه یک گرمی یک میلیون و 600 هزار تومان است.
او می گوید: قیمت هر گرم طلای 18 عیار 931 هزار و 500 تومان و هر مثقال طلا 4 میلیون و 35 هزار تومان است.

راز آسمان پایتخت

اخبار مرتبط را بخوانید:

 

انتهای پیام

مرتبط با : اتحادیه طلا، جواهر، نقره و سکه تهران
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز