ریزش قیمت سکه آغاز شد/ سقوط 1 میلیون و 200 هزار تومانی سکه طرح قدیم

بازار سکه امروز سه شنبه 29 مهرماه 1399 شاهد سقوط قیمت ها است به شکلی که قیمت سکه تمام طرح جدید(امامی) تا لحظه تنظیم این خبر- 12 و 30 دقیقه ظهر-  با یک میلیون تومان ریزش و سکه تمام بهار آزادی(طرح قدیم) با یک میلیون و 200 هزار تومان کاهش مواجه شده است.

به گزارش کاماپرس، به نظر می رسد ریزش قیمت سکه که از چند روز قبل هشدارها نسبت به روی دادن آن از سوی کارشناسان اقتصادی و مسئولان اتحادیه طلا و جواهر مطرح شده بود از امروز آغاز شده و بازار سکه روی عبوس خود را به معامله گرانی که سکه را در قله قیمت خریداری کرده اند نشان داده است.

پیش از این عنوان می شد که افزایش قیمت سکه تا زمان برگزاری انتخابات آمریکا ادامه خواهد داشت و تنها در صورت پیروزی قطعی جو بایدن نامزد دموکرات ها است که حباب سکه خالی می شود اما این اتفاق زودتر از پیش بینی ها روی داده است.

بر اساس قیمت اعلام شده توسط اتحادیه طلا و جواهر تهران هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز در بازار ۱۴ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان قیمت خورده است و این در حالیست که روزنامه دنیای اقتصاد قیمت این نوع سکه را  ۱۴,۷۰۰,۰۰۰تومان اعلام کرده است.

همچنین به نقل از اتحادیه طلا، جواهر و سکه امروز (۲۹ مهر۹۹)  قیمت نیم سکه ۷   میلیون  و ۵۰۰  هزار  تومان، ربع سکه ۵  میلیون   و ۴۰۰ هزار  تومان و سکه گرمی۲  میلیون و ۷۰۰ هزار  تومان است.

آریاک سفر

روزنامه دنیای اقتصاد همچنین قیمت طلا را نیز کاهشی اعلام کرده و نوشته است که قیمت طلای 18 عیار امروز پایین آمد و هر گرم طلا ۱۸ عیار به ۱,۳۵۷,۳۹۷ (یک میلیون و سیصد و پنجاه و هفت هزار و سیصد و نود و هفت ) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، کاهش ۴.۶۸ درصدی داشته است.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم بازار سکه و طلا، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : اتحادیه طلا، جواهر، نقره و سکه تهران
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز