ریزش شدید قیمت سکه امامی/ نیم سکه به کانال ۴ میلیونی سقوط کرد

قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید یا همان سکه امامی امروز هم با کاهش نسبتا چشمگیری همراه بود. قیمت سکه امامی در بازار تهران امروز به ۹ میلیون و ۲۷۰ هزار تومان رسید.

به گزارش کاماپرس، رصد بازار سکه و طلا از کاهش تدریجی و ادامه دار قیمت ها حکایت می کند. خبرهای سیاسی و تحولاتی که در مذارکرات وین رخ داده و البته سقوط دلار به کانال ۲۰ هزار تومانی باعث شده قیمت سکه باز هم با ریزش همراه باشد. فعالان بازار طلا و سکه معتقدند این روند ریزش ادامه دار است و در چند روز آینده هم قیمت سکه و طلا ارزان تر هم می شود.

در حال حاضر و در معاملات امروز سکه تمام بهار آزادی طرح جدید با قیمت ۹ میلیون و ۲۷۰ هزار تومان معامله می شود.  سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم نیز ۹ میلیون تومان معامله شد. سکه تمام بهار آزادی روز دوشنبه ۱۳ اردیبهشت ماه ۹ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان قیمت داشت.

همچنین امروز نیم‌سکه بهار آزادی به قیمت چهار میلیون و ۹۰۰ هزار تومان رسید. نیم سکه روز دوشنبه ۵ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان قیمت داشت.ربع سکه هم حدود ۲۵۰ هزا رتومان ارزان شده و با قیمت ۲ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان به فروش می رسد. قیمت سکه یک گرمی هم یک میلیون و ۷۵۰ هزار تومان قیمت خورده است.

آریاک سفر

علاوه بر این، در بازار طلا نیز نرخ هر گرم طلای ۱۸ عیار با کاهش حدود ۳۳ هزار تومانی به به ۹۰۵ هزار و ۳۹۳ تومان رسید. قیمت مثقال طلا نیز سه میلیون و ۹۲۶ هزار تومان شد.

قیمت هر مثقال طلا در روز دوشنبه ۱۳ اردیبهشت ماه حدود ۴ میلیون و ۵۰ هزار تومان بود. اونس جهانی طلا نیز امروز یک‌هزار و ۷۷۸ دلار و ۲۷ سنت فروخته شد.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم بازار طلا و سکه، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز