ریزش سنگین قیمت بیت کوین در اثر تردید دولت ها

زیان یک هفته اخیر بیت کوین از 4 هزار و 338 دلار عبور کرد و اکنون این رمزارز معروف 45 هزار و 408 دلار است. با وجود اینکه برخی از فعالان بازار رمزارزها معتقد بودند بعد این ریزش بسیار زیاد، بار دیگر ارزهای دیجیتال وارد فاز صعودی خواهند شد، اما این اتفاق نیفتاد و همچنان بیت کوین ریزش‌های زیادی را به ثبت می‌رساند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ رمزارزها اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، در مقابل برخی از تحلیلگران معتقدند که هنوز اصلاح اصلی بیت کوین آغاز نشده و قبل ورود آن به مدار صعودی، یک دور اصلاح قیمتی دیگر را هم تجربه خواهد کرد. به گزارش سی‌ان.بی‌سی، در حال حاضر جدال بین دیدگاه‌های صعودی و نزولی در بازار رمزارزها به شدت بالا رفته و فشار فروش نیرومند باعث شده تا حتی اخبار بسیار مثبت نظیر آغاز بررسی لایحه قانونی اعلام شدن بیت کوین و ارزهای دیجیتالی دیگر در پاناما منجر به یک صعود نیرومند شوند.

آریاک سفر


شک نسبت به رمزارزهای جدید بیشتر شد!

اخبار بین المللی بیانگر این است که در حال حاضر شک و تردید خیلی از کشورهای بزرگ جهان مثل روسیه و آمریکا مبنی بر استفاده گسترده از ارزهای دیجیتال بالا رفته است. حتی کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا با صدور بیانیه تازه‌ای نسبت به کلاهبرداری‌های موجود در بازار ارزهای دیجیتالی هشدار داده است.

این کمیسیون به سرمایه گذاران تذکر داده که وارد شدن در پروژه‌ها و فعالیت‌های مشکوک در بازار رمزارزها به طمع سود هنگفت، شاید خسارت‌های جبران ناپذیری را به سرمایه آن‌ها وارد ‌کند.
این هشدار به ویژه خطاب به کسانی بوده که در ارزهای مشکوک تازه عرضه شده سرمایه گذاری کنند. این اتفاق در حالی رقم خورده که آمریکا به دنبال فراهم کردن زیرساخت و تصویب قوانینی بود که به سرعت استفاده از بیت کوین و دیگر ارزهای دیجیتال شناخته شده را در سیستم پرداخت‌های خود وارد کنند.

نرم افزار حسابداری
کاراپلاس-کاماپرس
آیرومارت-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
آسیاتک
آریاک سفر
ایمالز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز