ریزش دوباره نرخ دلار، سقوط به کانال ۱۹ هزار تومانی ممکن است؟

نرخ دلار تا ظهر امروز در صرافی‌های بانکی با ۳۰۴ تومان کاهش در مقایسه با روز کاری گذشته به رقم ۲۰ هزار و ۶۴۳ تومان رسید.کارشناسان اقتصادی پیش بینی می کنند با توجه به تحولات سیاسی روز گذشته سقوط دلار به کانال ۱۹ هزار تومانی اصلا بعید نیست.

به گزارش کاماپرس، ریزش قیمت دلار همچنان ادامه دارد. دلار در بازار روز گذشته حمایت سنگین ۲۱ هزار و ۸۰۰تومانی را از دست داد و وارد کانال ۲۰هزار تومانی شد.

تحلیلگران بازار ارز معتقدند درصورتی‌که اسکناس آمریکایی حمایت ۲۰هزار و ۸۰۰تومانی را از دست بدهد، به کانال ۱۹هزار تومانی سقوط می کند. با این اوصاف قیمت دلار حدود ۳۰۴ تومان دیگر ارزان شده و عملا از قیمت ۲۰ هزار و ۸۰۰ تومان فاصله گرفته است. فعالان بازار ارز معتقدند انتظار معامله‌گران برای به نتیجه رسیدن مذاکرات هسته‌ای عامل مهمی است که میزان فروش‌ها را در روز‌های اخیر به شکل معناداری بالا برده است.

یورو هم ارزان شد

قیمت یورو هم امروز ارزان تر از دیروز است. قیمت فروش یورو نیز در ساعت ۱۲ و ۱۵ دقیقه امروز با کاهش ۵۱ تومانی نسبت به روز کاری گذشته به رقم ۲۵ هزار و ۲۴۹ تومان رسید. امروز قیمت خرید هر دلار ۲۰ هزار و ۲۳۴ تومان و نرخ خرید هر یورو نیز ۲۴ هزار و ۷۴۹ تومان اعلام شده است.

آریاک سفر

همچنین نرخ خرید دلار در بازار متشکل ارزی ۲۰ هزار و ۸۳۹ تومان و نرخ فروش آن ۲۱ هزار و ۵۹ تومان اعلام شد. همچنین نرخ خرید یورو در این بازار ۲۴ هزار و ۹۴۹ تومان و نرخ فروش آن نیز ۲۵ هزار و ۴۸۶ تومان اعلام شد.

به گزارش ایرنا در سامانه نیما در روز معاملاتی گذشته (چهارشنبه)، حواله یورو به قیمت ۲۶ هزار و ۵۲۸ تومان فروخته و حواله دلار به قیمت ۲۲ هزار و ۴۶۶ تومان معامله شد.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم بازار ارز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

نرم افزار حسابداری
همراه مکانیک-کاماپرس
آیرومارت-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
ایمالز
آسیاتک
آریاک سفر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز