ریزش بورس همچنان ادامه دارد

لست سکند

بورس امروز هم بهبود پیدا نکرد و شاخص کل آن با کاهش 2 هزار و 23 واحدی نسبت به روز قبل در محدوده 1 میلیون و 406 هزار و 186 واحد قرار گرفت. اما شاخص کل هم وزن در مقایسه با روز گذشته 539 واحد بیشتر شد و به مرز 408 هزار و 641 واحدی رسید.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار بورس، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، ارزش معاملات کل بازار سهام در روز جاری 11 هزار و 811 میلیارد تومان شد. امروز نمادهای «کگل»، «شبندر» و «شتران» بیشترین اثر منفی را روی شاخص کل بورس به جا گذاشتند. ارزش خالص تغییر مالکیت حقوقی به حقیقی بازار باز هم منفی شد و 97 میلیارد تومان پول حقیقی از این بخش بیرون رفت. بیشترین خروج پول حقیقی مربوط به سهم «بپاس»، شرکت بیمه پاساگارد، بود. بعد از آن نمادهای «شبندر» و «خساپا» بیشترین میزان خروج پول حقیقی را داشتند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

با وجود روند نزولی شاخص بورس، برخی بر بازگشت این شاخص امیدوار هستند. در واقع این افراد منتظرند تا صورت‌های مالی منتشر شده از شرکت‌های بورسی روی روند بازار اثر بگذارد. براساس اطلاعات موجود، اکثر نمادهای بورسی در گزارش ماهانه عملکرد مناسبی را از خود نشان دادند، با این حساب صعود دوباره شاخص کل دور از انتظار نخواهد بود. بعضی هم معتقدند تداوم رشد نرخ دلار، بار دیگر شاخص کل را به جلو خواهد برد و باعث رونق بورس خواهد شد.

اطلاعات عمومی:

درباره سهم پسهند بدانید

شرکت صنایع لاستیکی سهند با نماد پسهند در بازار دوم بورس حضور دارد. در حال حاضر ارزش بازاری این سهم به هزار و 191 میلیارد و 400 میلیون تومان می‌رسد. شرکت‌های کربن ایران، سرمایه گذاری هامون کیش، سرمایه گذاری صنایع پتروشیمی، سرمایه گذاری و توسعه صنعتی نیوان ابتکار و صندوق سرمایه گذاری اختصاصی بازارگردانی صبا گستر نفت و گاز تامین بیشترین سهم پسهند را در اختیار دارند.

انتهای پیام

مرتبط با : سازمان بورس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز