رکورد شکنی در تولید بدنه کوئیک

روند رو به رشد تولید کوئیک در کشور احتمال تحویل به موقع کوئیک های پیش فروش شده توسط سایپا را افزایش داده است.

به گزارش کاماپرس، شرکت پارس خودرو که از با سابقه ترین خودروسازان کشور به شمار می رود و در حال حاضر از زیرمجموعه های گروه خودروسازی سایپا محسوب می شود اعلام کرد در پی تولید خانواده کاریX۲۰۰ و با داخل سازی تجهیزات، ظرفیت خط بدنه سایت شمالی از ۱۷ دستگاه در ساعت به ۲۲ دستگاه رسید و رکورد تولید ۴۶۲ بدنه کوییک شکسته شد.

بنا به اعلام بورس پرس، محمد شیرازی قائم مقام معاونت مهندسی پارس‌خودرو گفت: طراحی، تولید یا بازسازی و راه‌اندازی خط قاب ، لوازم نصب کردنی، اسلحه های جوشکاری و دیگر متعلقات گروه سایپا ، کاهش ارزبری قابل ملاحظه‌ای به همراه داشت.

تولید روزانه 462 بدنه کوئیک در سایت شمالی پارس خودرو

وی افزود: از بهمن سال گذشته با ورود ماشین‌آلات به سایت شمالی آماده‌‌سازی زیرساخت‌های تولید بدنه خانواده X۲۰۰ آغاز شد و با وجود اینکه شیوع ویروس کرونا کارها را کمی کند کرده اما در تمام طول نوروز، فعالیت‌ها ادامه یافت و ابتدای خرداد سال جاری بدنه‌های تولید آزمایشی راه‌اندازی شد .

آریاک سفر

شیرازی ادامه داد: این خط از ابتدا نیز طوری طراحی شد که امکان افزایش ظرفیت تولید در یک بازه کوتاه زمانی میسر شود. درحال حاضر نیز بدنه خودروهای کوییک و ساینا تولید می‌شوند و در روزهای گذشته رکورد تولید ۴۶۲ بدنه کوییک فقط در سایت شمالی پارس‌خودرو شکسته شد.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم بازار ، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : پارس خودروسایپا
نرم افزار حسابداری
آریاک سفر
ایمالز
آسیاتک
کاراپلاس-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
آیرومارت-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز