رکورد درآمد ال جی در طول تاریخ شکسته شد

لست سکند

طبق اعلام ال جی، درآمد تلفیقی این شرکت در سال 2022 برابر با 38.5 تریلیون وون کره و با سود عملیاتی 3.6 تریلیون وون بوده که برای اولین بار از مرز 80 تریلیون وون عبور کرده است.

به گزارش کاماپرس، ال جی طی سال 2022 رکورد درآمد سالانه در کل تاریخ فعالیت خود را شکست و به درآمدی بیش از 70 تریلیون وون دست یافت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

رشد درآمد ال جی طی سال 2022 را می‌توان در گرو افزایش تقاضای لوازم خانگی پریمیوم و قطعات اتومبیل دانست که برای هفتمین سال پی‌در‌پی رشد سالانه قابل توجهی را تجربه می‌کند. تجارت قطعات اتومبیل ال جی در سال 2022 نشان از پیشرفت صنعت خودرویی این شرکت داشته و این واحد 10 درصد کل درآمد الجی را به خود اختصاص داده است.

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

گفتنی است سود عملیاتی سالانه 2022 به سبب افزایش سرمایه‌گذاری در بخش بازاریابی همچنین هزینه‌های لجستیکی بیشتر، نسبت به سال گذشته 1.1 تریلیون وون کمتر بود.

شرکت لوازم خانگی الج ی نیز با افزایش 10.3 درصدی نسبت به سال گذشته به درآمد 29.9 تریلیون وون طی سال 2022 رسید که با تمرکز بر لوازم خانگی پریمیوم، سیستم نگه‌داری و مراقبت از لباس LG Styler، لباسشویی‌های همه کاره WashTower و یخچال‌های InstaView با قابلیت Craft Ice توانست به این رکورد برسد.

این واحد تجاری قصد دارد به صورت متمرکز به استراتژی لوازم خانگی پریمیوم ادامه دهد تا محصولات پرفروش خود را تقویت و هزینه را برای افزایش سوددهی مدیریت کند. این مجموعه همچنین قصد دارد با ارائه لوازم خانگی قابل ارتقا به گسترش اکوسیستم‌های خانه هوشمند نیز بپردازد.

طبق اعلام شرکت سرگرمی‌های خانگی ال جی، درآمد این شرکت طی سال 2022 برابر با 15.7 تریلیون وون و سود عملیاتی 5.4 میلیارد وون بوده است.

این شرکت قصد دارد پلتفرم تلویزیون هوشمند را گسترش دهد و مزیت رقابتی خود را با رشد بخش تلویزیون‌های پریمیوم مانند OLEDو QNED حفظ کند.

شرکت راهکارهای تجهیزات اتومبیل ال‌جی نیز درآمدی معادل 8.6 تریلیون وون و سود عملیاتی سالانه 169.6 میلیارد وون داشت که درآمد این شرکت افزایش 29.1 درصدی نسبت به سال 2021 را نشان می‌دهد.

شرکت راه‌کارهای تجاری نیز درآمدی معادل 6.1 تریلیون وون داشت که نسبت به سال گذشته با افزایش 11.2 درصد همراه بود اما سود عملیاتی این شرکت پس از همه‌گیری کرونا کاهشی شده است. این شرکت قصد دارد با رشد پایدار در بخش B2B راهکارهای شخصی‌سازی شده‌تر را ارائه دهد.

انتهای پیام

مرتبط با : ال جی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز