رکوردشکنی دیجی‌کالا : فروش 500 هزار کتاب تنها در 24 ساعت

افزایش مطالعه در ایام کرونا به رونق بازار فروش کتاب خصوصا فروش آنلاین انجامیده و رکورد شکنی دیجی‌کالا را در پی داشته که این بار سهم قابل توجهی در فروش اینترنتی کتاب را به خود اختصاص داده است.

به گزارش کاماپرس، اگر دیجی‌کالا را به عنوان بزرگترین فروشگاه اینترنتی ایران بیشتر در حوزه فروش موبایل و لپ تاپ و کالاهای آی تی و … می شناسید بد نیست بدانید دیجی کالا در فروش محصولات فرهنگی مثل کتاب هم دست توانایی دارد و رکورد جدیدی هم خلق کرده است.

استقبال از فروش های آنلاین کتاب در دیجی کالا به حدی بوده است که احتمالا خود دست اندرکاران این فروشگاه غول آسای اینترنتی را هم غافلگیر کرده به نحوی که برخی متقاضیان اظهار می کنند دیجی کالا کتاب های آنها را با تاخیر ارسال کرده است.

در کامنت های ارسالی برای کاماپرس پیامک هایی از سوی دیجی کالا برای سفارش دهندگان کتاب به چشم می خورد که در آنها قید شده این فروشگاه بزرگ آنلاین کشور به دلیل اختلال در فرآیند تامین – که احتمالا از غافلگیری در برابر حجم انبوه سفارش ها نشات می گیرد –  از تامین سفارش‌ کتاب در بازه زمانی انتخاب‌شده توسط مشتری و ارسال آن ناتوان مانده و بابت این موضوع از مشتریان عذرخواهی کرده است .

البته دی‌جی کالا در پیامک های خود به مشتریان اطمینان داده است که ظرف ۲۴ ساعت مشکل را حل کرده و مشتری را از وضعیت نهایی سفارش‌مطلع کند.

آریاک سفر

بنا به اعلام دنیای اقتصاد امیرحسن موسوی مدیر روابط‌عمومی دیجی‌کالا  هم اعلام کرده این فروشگاه آنلاین روز یکشنبه ۱۵ فروردین فقط در طول یک روز ۵۰۰ هزار جلد کتاب فروخته  که این حجم فروش کتاب در مدت ۲۴ ساعت در دنیا یک اتفاق کم سابقه است. موسوی این را هم گفته است که از آغاز سال 1400 تاکنون – یعنی در طول 20 روز –  دیجی کالا بیش از ۳ میلیون نسخه کتاب فروخته است.

شایان ذکر است فروش بالای کتاب منحصر به دیجی کالا نیست و آمارهایی که برخی دیگر از دست‌اندرکاران بازار کتاب درباره فروش این کالای فرهنگی در دوره کرونا اعلام کرده اند نیز قابل توجه است.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : دیجی کالا
نرم افزار حسابداری
آیرومارت-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
آسیاتک
همراه مکانیک-کاماپرس
ایمالز
آریاک سفر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز