رکلا ؛ ارایه خدمات حقوقی به اقشار ضعیف و متوسط جامعه

گروه رکلا، یک استارت‌آپ مشاوره حقوقی است که با هدف ارایه خدمات ارزان‌قیمت فعالیت خود را از سال 1397 آغاز کرده است.

کاماپرس در ادامه به معرفی گروه رکلا و خدمات آن می‌پردازد؛

* تنظیم قرارداد، مشاوره‌های حقوقی تلفنی و استفاده از بانک نمونه قراردادها خدمات کلیدی این گروه هستند. در سایت رکلا، بیش از ۴۰۰ نمونه قرارداد استاندارد و مطابق قوانین روز، به صورت رایگان در دسترس کاربران قرار دارد.

* یکی از اهداف اصلی این گروه افزایش دسترسی قشر ضعیف و متوسط جامعه به خدمات حقوقی است.

* از جمله مشتریان رکلا می‌توان به مرکز فناوری سامانه‌های الکترونیک عصبی، شرکت ملی گاز ایران، شرکت شهرک‌های صنعتی استان فارس و فروشگاه‌های زنجیره‌ای آنلاین افق کوروش اشاره کرد. رکلا مدعی است تاکنون به بیش از 1500 مشتری خدمات حقوقی ارایه داده است.

آریاک سفر

* کاربران برای دریافت مشاوره از طریق واتساپ، تماس تلفنی و چت آنلاین تقاضای اولیه خود را در رکلا ثبت می‌کنند. بنابه اعلام این گروه، حداکثر طی 18 ساعت با متقاضیان ارتباط برقرار شده و به هر متقاضی 20 دقیقه وقت مشاوره اختصاص داده می‌شود. هزینه هر نوبت مشاوره 129 هزار تومان اعلام شده است. رکلا مدعی است در صورت عدم رضایت کاربران از خدمات ارایه‌شده، پس از رسیدگی، مبلغ به صورت کامل بازگشت داده ‌شود.

* در سایت گروه رکلا، یک مجله حقوقی قرار دارد که اطلاعات متنوعی درباره انواع چالش‌ها و مسائل حقوقی ارائه کرده است. اطلاعاتی درباره قراردادهای کاری، معامله‌های ملکی، چالش‌های حقوقی چک و مسائلی از این قبیل در مجله حقوقی رکلا منتشر شده است.

* گروه رکلا که توسط ابراهیم زارع مویدی راه‌اندازی شده، نماد اعتماد الکترونیکی را از مرکز توسعه و تجارت الکترونیکی وزارت صمت دریافت کرده است.

* کاربران می‌توانند برای آشنایی بیشتر با خدمات گروه رکلا به وبسایت، اینستاگرام، تلگرام و توییتر این گروه مراجعه کنند.

نویسنده: علی سلیمانی

انتهای پیام

مرتبط با : رکلا
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز