رویکرد جدید بیمه ملت اعلام شد

بیمه ملت

بیمه ملت یکی از ۳۰ شرکت فعالِ صنعت بیمه در ایران و یکی از ۲۱ شرکت بیمه خصوصی در ایران است. این شرکت در سال ۱۳۸۲ فعالیت خود را آغاز کرد.

به گزارش کاماپرس، مدیرعامل بیمه ملت با اشاره به رویکرد جدید شرکت گفت: با توجه به سیاست‌های تعیین‌شده، برنامه‌ها و اهداف بیمه ملت از ابتدای سال برای سودآوری و ارتقای شرکت با جدیت پیگیری می‌شوند. اسماعیل دلفراز، در نشست هم‌اندیشی معاونان و مدیران بیمه ملت، عملکرد ۳ماه نخست سال جاری را مدنظر قرار داد و افزود: با توجه به اهمیت مدیریت ریسک، به دنبال جذب هر پرتفویی نیستیم و تمرکز بر سود به جای توجه و تمرکز بر افزایش سهم بازار از برنامه‌های بیمه ملت در حوزه بیمه‌گری است. وی به نمایندگان فعال و عملکرد آنان اشاره کرد و گفت: در بیمه ملت بیش از ۱۰۰۰ نماینده فعال داریم که ۴۵ درصد آنان حدود ۸۰ درصد پرتفوی شبکه را جذب می‌کنند که این عدد نمایانگر عملکرد بسیار خوب شبکه فروش است.

دنیای اقتصاد در گزارشی تصریح کرد: دلفراز با اشاره به نمایندگان به عنوان بازوان شرکت بیمه ملت، اظهار کرد: با تقویت کمی و کیفی شبکه فروش و توانمندسازی آنها، در تلاشیم تا اقدامات موثری را در جذب پرتفو شاهد باشیم. دلفراز همچنین به اهمیت آموزش در صنعت بیمه اشاره کرد و افزود: شرکت بیمه ملت در حوزه آموزش قدم‌های بسیار خوبی برداشته و با تداوم آن رشد و شکوفایی شرکت و کارکنان را شاهد خواهیم بود.

آریاک سفر

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم  روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : بیمه ملت
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز