رونمایی پورشه از نسخه جدید تایکان

لست سکند

پورشه در نمایشگاه خودرو لس آنجلس ۲۰۲۱، نسخه جدید خودروی اسپرت برقی خود را معرفی کرد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار خودرو، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، نمایشگاه اتوموبیل لس آنجلس که هم‌اکنون در حال برگزاری است و روزهای پایانی خود را می‌گذراند، یکی از به یاد ماندنی‌ترین و با کیفیت‌ترین دوره‌های این رویداد است. کیفیت خودروهای به نمایش گذاشته شده بیانگر این موضوع مهم است که پس از دوسال پاندمی و در غیبت نمایشگاه‌ها و رویدادها، خلاقیت و نوآوری در صنعت خودرو همچنان پابرجا است. به نظر می‌رسد در سال‌های آینده باید منتظر خودروهای خاص‌تر نیز باشیم.

یکی از خودروهای بسیار جذاب و با کیفیت نمایشگاه امسال، نسخه جدید پورشه تایکان کراس توریسمو است که در ادامه به معرفی آن می‌پردازیم؛

راز آسمان پایتخت

پورشه جدید تایکان GTS

مدل پورشه تایکان که پیش از این از آن رونمایی شده بود، یکی از تولیدات موفق پورشه در زمینه تولید خودروهای تمام الکتریکی به حساب می‌آید. این خودرو از اولین رونمایی جهانی در سال 2019 تاکنون به‌طور پیوسته در حال توسعه بوده است.

در همین زمینه بخوانید:

نسخه GTS این خودرو که در نمایشگاه اخیر اتوموبیل لس آنجلس ارائه شده است، نسخه شیک‌تر و کم‌شیب‌تر تایکان کراس توریسمو است.

در این مدل سعی شده فضای اضافی نسخه قبلی حذف شود. همچنین امکان رانندگی جاده‌ای در نسخه GTS پورشه تایکان افزایش یافته است و این مدل به عنوان نماینده آخرین نسل خودروهای تایکان، با عملکرد خیره‌کننده و میزان بالای تسلط بر جاده به بهترین نسخه رده تایکان پورشه تبدیل شده است.

تازه‌ترین نسخه تایکان، دارای قدرت 440 کیلووات یعنی نزدیک به 598 اسب بخار است. این مدل از نظر ظاهری جزییات مشکی و تیره زیادی در قسمت جلویی، آینه‌های بغل و پنجره‌های بیرونی خود دارد.

از امکانات جدید نسخه GTS پورشه می‌توان به سقف شیشه‌ای پانوراما اشاره کرد که قابلیت کنترل نور آفتاب را دارد. این قابلیت به‌وسیله یک سیستم با قابلیت تعویض الکتریکی صورت می‌گیرد که سقف شفاف را به  حالت مات تغییر می‎‌دهد و از سرنشینان در برابر نور آفتاب محافظت می‌کند.

با رونمایی از تایکان نسخه GTS، تعداد بدنه‌های تایکان در حال حاضر به سه مدل می‌رسد. بدنه نسخه GTS مناسب کسانی است که در کنار ویژگی‌های جاده‌ای و اسپرت تایکان، قصد استفاده شهری و برای امور روزمره را نیز دارند. اکنون این خودرو در بازار آلمان در حدود 131 هزار یورو قیمت‌گذاری شده است که برای شهروندان آلمانی شامل 19 درصد مالیات بر ارزش افزوده می‌شود

مرتبط با : پورشه
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز