رونمایی هوآوی از فناوری دوربین سلفی دوگانه با Y8s

لست سکند

ماه گذشته بود که اطلاعاتی از گوشی جدید هوآوی با دوربین متفاوت جلو (سلفی) و دوربین دوگانه عقب منتشر شد. اما حالا این گوشی به طور رسمی در صفحه مربوط به کشور اردن در پایگاه اینترنتی این کمپانی به چشم می‌خورد.

به گزارش کاماپرس، این گوشی صفحه نمایش LCD 6.5 اینچی با رزولوشن Full HD پلاس را به همراه دارد. در پنل جلویی این نمایشگر بریدگی کوچکی دیده می‌شود که محل قرارگیری دوربین دوگانه سلفی است و در میان دو حسگر دوربین، اسپیکر قرار گرفته است. طبق اطلاعات وب‌سایت رسمی هواوی، ماژول اصلی دوربین سلفی حسگر ۸ مگاپیکسل با دریچه دیافراگم f/2.0 و حسگر ۲ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.4 برای ثبت عکس‌های پرتره را شامل می‌شود.

دوربین اصلی این گوشی نیز دوگانه بوده و در حالی که دوربین دوم آن همانند دوربین اصلی سلفی است، اما ماژول اصلی آن را یک لنز ۴۸ مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.8 تشکیل می‌دهد.

حسگرهای دوربین دوگانه اصلی در کادر مستطیل‌شکل و به‌صورت عمودی روی یکدیگر در قاب پشتی قرار گرفته‌اند و در زیر آن‌ها فلش LED تعبیه شده است تا بتواند نور مناسب برای عکاسی در محیط‌های کم‌نور را فراهم کند.

راز آسمان پایتخت

هوآوی Y8s با تراشه Kirin 710 و رم 4 گیگابایتی ارائه شده و در دو مدل 64 و 128 گیگابایتی موجود است که هر دو آن‌ها از حافظه جانبی MicroSD پشتیبانی می‌کنند.

همچنین، باتری این گوشی 4000 میلی آمپر بر ساعت بوده و از طریق کابل microUSB شارژ می‌شود که این موضوع یک امتیاز منفی تلقی می‌شود.

با این حال، هوآوی همچنان تحت حمایت گوگل قرار داشته و خبری از تحریم خدمات روی این گوشی نیست.

مرتبط با : هوآوی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز