رونمایی فیلیموباکس برای فیلم‌بازها در شرایط کرونایی

فیلیموباکس به عنوان سورپرایزر هولدینگ صبا ایده در شرایط کرونایی فعلی وارد بازار محتوای ویدئویی شد.
به گزارش کاماپرس، صبا ایده که مالک آپارات و فیلیمو است، طی روزهای گذشته اولین سخت‌افزار خود را رونمایی کرد. این ابزار که با سیستم عامل اندروید سازگار است، به کاربران اجازه می‌دهد تا در تلویزیون‌های خانگی خود، از محتوای فیلیمو با کیفیت 4K استفاده کنند.
این ابزار در سایت دیجی‌کالا با قیمت 990 هزار تومان و با گارانتی 12 ماهه فیلیمو در معرض انتخاب کاربران قرار گرفته است. البته به خریداران این محصول یک سال اشتراک رایگان فیلیمو نیز هدیه داده می‌شود.
فیلیمو‌باکس که قابلیت نمایش ۶۰ فریم در ثانیه را دارد، از پردازنده‌ چهار هسته‌ای و ۶۴ بیتی AMLogic S۹۰۵X۲ دو گیگاهرتزی و حافظه RAM از نوع DDR۴ و ۱۶GB حافظه داخلی EMMC بهره می‌برد. این ابزار با وزن ۴۱۷ گرم، دو درگاه یواس‌بی، خروجی اچ‌دی‌ام‌آی، امکان اتصال به وای‌فای تا شعاع 100 متر و سیستم عامل اندروید تی‌وی ۱/ ۸ به بازار عرضه شده است. کاربران همچنین قادر خواهند بود محتوای فیلمو را به‌صورت صوتی جست‌وجو کنند.

مدیرعامل صبا ایده: فیلیموباکس ارزان‌تر از محصولات مشابه است
محمدجواد شکوری‌مقدم، مدیرعامل صبا ایده در مورد مزیت‌های فیلیموباکس در مقایسه با سایر محصولات مشابه موجود در بازار، گفت: مشخصات فنی به کار گرفته در این محصول و عرضه آن در بازار با یارانۀ اولیه باعث کاهش ۴۰ درصدی قیمت نسبت به سایر دستگاه‌های با کیفیت سخت‌افزاری مشابه شده است. کاربران می‌توانند با قیمت بسیار پایین‌تر خدمات باکیفیتی را در نمایشگرهای بزرگ دریافت کنند که تجربه متفاوتی نسبت به سایر روش‌های تماشا از جمله وب‌سایت و اپلیکیشن‌ برای آن‌ها رقم خواهد زد.
وی که با با سایت دیجیاتو گفتگو کرده بود، در ادامه افزود: پروژه فیلیمو باکس از مدت‌ها قبل با تحقیق درباره کیفیت و مشخصات فنی به عنوان اهداف توسعه‌ای فیلیمو در دستور کار قرار گرفت و مراحل ساخت آن در کشور چین طی شد. برای فیلیمو به عنوان پلتفرم پیشروی سرگرمی عرضه محصولی که کیفیت بالایی داشته باشد و تجربه کاربری متفاوتی را رقم بزند یکی از مهمترین اهداف است. به زودی خط تولید فیلیمو باکس داخل کشور نیز راه‌اندازی خواهد شد.
مدیرعامل هلدینگ صبا ایده خاطر نشان کرد: حدود ۲۰ درصد از کاربران فیلیمو از طریق تلویزیون‌های هوشمند از سرویس استفاده می‌کنند که این عدد در مقایسه با آمار ۷۰ درصدی کاربران سرویس‌های جهانی از جمله نت‌فلیکس، اختلاف قابل ملاحظه‌ای دارد. این اختلاف به این دلیل است که امکانات سیستم عامل‌های تلویزیون‌های هوشمند برای تماشای ویدیو‌های بلند مناسب نیستند و با رابط کاربری نسبتا ضعیف تجربه کاربری مطلوبی ارائه نمی‌دهند. تنها راه ما این بود که وارد حوزه دیوایس شویم و فیلیمو باکسی را عرضه کنیم که تجربه بسیار متفاوتی رقم می‌زند. بزرگترین کمک فیلیمو باکس این است که موانع استفاده کاربر را برطرف می‌کند و او را نسبت به تماشا در نمایشگرهای بزرگ تشویق می‌کند.
شکوری‌مقدم ابراز امیدواری کرد که فیلیموباکس سهم فیلیمو از بازار VODها را افزایش دهد.
انتهای پیام

آریاک سفر
مرتبط با : فیلیمو
نرم افزار حسابداری
آریاک سفر
ایمالز
کاراپلاس-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
آسیاتک
آیرومارت-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز