رونمایی آنلاین هوآوی از گوشی‌های Huawei P40

لست سکند

هوآوی در یک مراسم آنلاین از سری گوشی‌های جدید Huawei P40 که انتظار می‌روند همانند دیگر مدل‌های سری P توانایی‌های شگفت‌انگیزی را در دنیای عکاسی موبایل به نمایش بگذارد، رونمایی کرد.

به گزارش کاماپرس، شمارش معکوس برای برگزاری رویداد رونمایی از سری جدید گوشی‌های Huawei P40 به پایان رسید و این رویداد مهم در تازیخ ۷ فروردین ساعت ۱۷:۳۰ به وقت تهران برگزار شد.

شیوع ویروس کرونا باعث شد هوآوی هم مانند دیگر شرکت‌های حوزه فناوری، مراسم رونمایی از جدیدترین پرچمدارهای خود در حوزه گوشی‌های هوشمند را به صورت آنلاین برگزار کند. رویدادی که پیش از این برای برگزاری در پاریس برنامه‌ریزی شده بود.

با توجه به استقبال خوب از گوشی‌های هوشمند Huawei P30 lite و Huawei P30 Pro باید منتظر ماند و دید جانشین‌های این دو محصول چه قابلیت‌هایی را به همراه دارند. به گفته تیم مهندسان هوآوی محصول جدید این شرکت نسل نوینی از قابلیت‌های بزرگنمایی را در بخش دوربین (مؤلفه کلیدی محصولات سری P هوآوی) به همراه دارد. از سوی دیگر شاهد تجهیز پرچمدار جدید هوآوی به قابلیت ارتباطی 5G هستیم.

راز آسمان پایتخت

گوشی‌های هوشمند سری P هوآوی کنار ویژگی‌های نوآورانه، به واسطه عملکرد قابل توجه دوربین شناخته می‌شوند. این محصولات همواره از قابلیت‌های عکس‌برداری و فیلم‌برداری فوق‌العاده بهره‌مند شده و در میان بهترین‌های بازار گوشی‌های هوشمند قرار گرفته‌اند.

پیشرفت قابل ملاحظه هوآوی در بهبود محصولات سری P طی سال‌های اخیر را می‌توان در سری Huawei P30 به ویژه ستاره آن‌ها یعنی Huawei P30 Pro مشاهده کرد. این گوشی هوشمند از قابلیت‌هایی نظیر دوربینی با بزرگ‌نمایی ۵۰ برابری پریسکوپی استفاده می‌کند که برای اولین بار در گوشی‌های هوشمند مشاهده شد. علاوه بر این، دوربین اولترا واید ۲۰ مگاپیکسلی و دوربین اصلی ۴۰ مگاپیکسلی هم در این محصول استفاده شده است. تجهیز به قابلیت‌هایی نظیر باتری ۴۲۰۰ میلی آمپرساعتی، شارژ بی‌سیم با سرعت بالاتر و مقاومت در برابر نفوذ آب در قالب استفاده از استاندارد IP68 از دیگر موارد قابل توجه در این محصول است.

مرتبط با : هوآوی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

6 دیدگاه برای “رونمایی آنلاین هوآوی از گوشی‌های Huawei P40

  1. محمدعاشوری رودپشتی گفته:

    سلام موضوع دیافت پیامک دوم برای بیمه بیکاری باموضوع متقاضی محترم مراحل شمادرسازمان تامین اجتماعی درحال بررسی میباشدومراحل بعدی متعاقبا باپیامک ارسال میشودودرادامش نوشته برای حفظ سلامتی خودودیگران ازمراجعه حضوری به اداره کاروتعاون خودداری کنیدخاستم بدونم هنوزمشمول دریافت بیمه بیکاری هستم یانه کدهم درهردوپیامک اومده

    • روح اله رضازاده گفته:

      جواب درخواست بنده کی داده می شود و چطور متوجه جواب شوم ممنون میشم راهنمایی بفرماید

  2. ندا گفته:

    سلام خسته نباشی
    من اول اردیبهشت به علت تعدیل نیرو از کار بی کار شدم ، رفتم اداره کار ثبت نام کردم برای دریافت بیمه بیکاری غیر کرونا یعنی با سابقه بیمه ای که دارم یک سال به من تعلق میگیره ، تا الان پیام برام نیامده که مدارکم رو کجا ببرم ، باید چکار کنم ؟
    نگرانم

  3. ا گفته:

    سلام.من قراردادم تموم شده و متاسفانه بخاطر اينكه حقوق قانوني طلب كردم بهم گفتن نيا.حالا كه ميخوام بيمه بيكاري بگيرم و قراردادم و برگه عدم نياز به بنده ازشون طلب كردم ، ميگن نميدن چون بعد از اينكه اين برگه بدن و بيمه بيكاري به من تعلق بگيره دولت براي اين پول بيمه بيكاري كه به من تعلق ميگيره به شركت رجوع ميكنه و از اينا طلب ميكنه ضرر و زياني كه از عدم تمديد قرارداد با كارگر به دولت وارد شده.درست ميگن؟؟؟؟اين نوع بيمه بيكاري شكايت عليه كارفرماست!؟

  4. روح اله رضازاده گفته:

    با عرض سلام خسته نباشید بند ه در تاریخ ۲۷یک هزارسصیدنودنو ثبت نام کردم در کآفینت برای اداره کار وتمام مدارک لازم به بیمه بیکاری برای اداره کار ارجاع شود نزدیک به یک سال شوده بنده هنوز حقوق بیکاری نگرفتم علت پرداختی به چه دلیل بوده خواهشمندم پیگیری وجواب داده شود
    با سپاس فراوان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز