روند کاهشی طلا ادامه پیدا کرد

قیمت هر گرم طلای 18 عیار نسبت به روز قبل کاهش 0/41 درصدی داشته و روی پله قیمتی یک میلیون و 69 هزار و 800 تومانی قرار گرفت. هر مثقال طلای 18 عیار هم در مقایسه با دیروز 8 هزار تومان افت نرخ داشته و با این حساب قیمت آن معادل 4 میلیون و 639 هزار تومان شد.

به گزارش کاماپرس، بنابر اعلام هادی ترابی فر، کارشناس اقتصادی، درباره نحوه رصد معاملاتی اعم از خرید ارز و سکه، قانونی مبنی بر پایانه‌های فروشگاهی سامانه مودیان تصویب شده که در آن قانون تعاملات بین افراد، تعاملات شرکت و نهاده تولید و تعاملات بین شرکت‌ها و مصرف کننده نهایی رصد می‌شود.

با توجه به گفته ترابی فر این دسته از مالیات‌ها نوسانات قیمتی بازارها را کاهش خواهد داد. در بستر اجرایی برای مالیات بر عایدی سرمایه باید شرایطی در نظر گرفته شود که تعاملات اشخاص حقیقی لحاظ شده و برای تعاملات و خریدها فاکتور الکترونیکی صادر شود.

آریاک سفر

تا ساعت 12:10 امروز قیمت هر گرم طلای 24 عیار یک میلیون و 754 هزار و 300 تومان بود. در بازار جهانی هم قیمت طلا با رشد 5/9 درصدی نسبت به روز گذشته، هزار و 859 دلار اعلام شد.

امروز سکه امامی با کاهش 0/46 درصدی نسبت به دیروز، به سطح قیمتی 10 میلیون و 640 هزار تومانی رسید. اما نیم سکه و ربع سکه به ترتیب با افزایش قیمت ناچیز 5 هزار و 3 هزار تومانی روی پله قیمتی 5 میلیون و 850 هزار تومانی و 2 میلیون و 300 هزار تومانی قرار گرفتند.

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز