روش تشخیص ساعت اصلی از تقلبی

این روزها ساعت مچی بیشتر از اینکه یک ابزار برای نشان دادن زمان باشد، تبدیل شده است به یک اکسسوری مهم و جذاب که شما کمتر می بینید در استایل یک فرد خوش پوش از قلم افتاده باشد. حتی خیلی از افراد برای استایل های مختلف رسمی و روزانه و اسپرت… ساعت های مختلفی می پوشند که با ظاهرشان هماهنگی داشته باشد.
به گزارش کاماپرس، در این مقاله می‌خواهیم به شما بگوییم که چگونه ساعت مچی اصل را از فیک به درستی تشخیص بدهید و راه تشخیص آن دقیقا در چیست!؟ اگر فکر می‌کنید خودتان می‌توانید ساعت مچی اصل را از فیک تشخیص بدهید حتما این مقاله را مطالعه کنید….
فکر می‌کنید در تشخیص ساعت مچی اصل از فیک استاد هستید؟
خیلی راحت‌تر از چیزی که فکر می‌کنید فریب یک ساعت مچی فیک را خواهید خورد! ساعت‌های مچی فیک یا غیر اصل در بازار بسیار فریب دهنده‌تر از چیزی که فکر می‌کنید هستند! ساعت‌ مچی کپی یا فیک ۳۰ درصد بازار جهان را به خود اختصاص داده است و البته این عدد در ایران به بیش از ۵۰ درصد می‌رسد! بنابراین ساعت مچی فیک هم پا به پای ساعت مچی اصل از سال ۱۹۸۰ میلادی رشد کرده‌ است و کیفیت خود را افزایش داده‌ است. بنابراین تشخیص ساعت اصل از فیک به این راحتی‌ها که شما فکر می‌کنید هم نیست!

روش اول
از فروشگاهی که یک ساعت فیک دارد انتظار ساعت اصل نداشته باشید! خیلی از فروشگاه‌ها امروزه در کنار ساعت اصل ساعت فیک و کپی هم به فروش می‌رسانند. این فروشگاه‌ها مطمئن نیستند! چرا باید این ریسک را بپذیرید؟ خوب احتمال این که یک ساعت مچی فیک به جای اصل به شما بفروشند هست! پس باید از فروشگاه‌های معتبر خرید کنید! این راحت‌ترین روش برای خرید ساعت مچی اصل است.
روش دوم

اگر موتور یک ساعت مچی اصل باشد قطعا ساعت مچی اصل است! برای این کار لطفا در خانه دست به آچار نشوید! اگر موتور ساعت مچی را ببینید به راحتی می‌توانید تشخیص دهید که این ساعت مچی اصل است یا فیک! موتور ساعت مچی ۵۱ درصد از ساعت مچی است. ظاهر ساعت مچی را می‌توان به بهترین شکل کپی کرد! اما موتور ساعت مچی برای کپی کردن هزینه زیادی دارد. همین دلیل باعث می‌شود موتور ساعت مچی غیر قابل کپی باشد.
روش سوم
ایسنا در گزارشی افزود: تمام ساعت‌های مچی اصل دارای گارانتی و خدمات پس از فروش بین المللی هستند. این گارانتی به شما کمک می‌کند که در هر جای جهان اگر این ساعت مچی را به یکی از نمایندگی‌های برند ارائه کنید، از گارانتی ساعت مچی استفاده کنید. معمولا گارانتی‌ها انواع مختلفی نسبت به هر برند دارند. بعضی برند‌ها گارانتی سه ساله، بعضی یک ساله و بعضی ده ساله تقدیم شما می‌کنند. اگر ساعتی کارت گارانتی معتبر که به رفرنس ساعت مرتبط است، داشته باشد! می‌توانید از خریدتان مطمئن باشید. پس حتما رفرنس ساعت را در اینترنت سرچ کنید و عکس آن را با ساعت با دقت مطابقت دهید.

روش چهارم:
یک ساعت مچی اصل تمام امکاناتش کار می‌کند. هیچ عقربه‌ای برای زیبایی در ساعت قرار داده نمی‌شود. هیچ صفحه‌ای برای زیبایی و بدون عملکرد در یک ساعت مچی اصل نیست. اما منظور از امکانات چیست؟
عقربه‌های ساعت
امکانات ساعت مثل شارژ خورشیدی و کرونومتر و کرونوگراف
ظاهر ساعت مچی مثل صفحه قلب باز و یا اسکلتون

آریاک سفر

سعی کنید تمام این چهار روش را به کار بگیرید که خرید ساعت مچی برای شما هیچ جای نگرانی باقی نگذارد. البته اگر وقت این همه کار را ندارید باز هم به شما پیشنهاد می‌کنیم برای خرید ساعت مچی  به فروشگاه ساعت تیک تاک بروید و از خرید مطمئن با خیال راحت لذت ببرید.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم  روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : فروشگاه ساعت تیک تاک
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز