روس ها در قرنطینه خانگی چطور سرگرم می شوند؟

با شیوع کرونا، قرنطینه خانگی واقعیت این روزهای شهروندان در سراسر جهان – از جمله روس ها – است و این خودانزوایی، بسته به برخوردی که هر کس با آن انجام می دهد، می تواند سرگرم کننده یا کسالت بار باشد.

به گزارش کاماپرس، به نقل از تاس کارشناسان با بررسی اطلاعاتی که از سوی نمایندگان فروش شرکت ها و کسب وکارهای مختلف خصوصا فروشگاه ها و کسب وکارهای اینترنتی به دست آمده است، اقلام، کالاها و سرگرمی هایی که بین روس ها در دوران قرنطینه خانگی و خودانزوایی پرطرفدار و پرفروش شده  را معرفی کردند.

بر اساس اطلاعات دسته بندی شده توسط کارشناسان، تمایل روس ها به سرگرم کردن خود در دوران قرنطینه خانگی به رشد قابل توجه تقاضا برای بازی های کامپیوتری، کنسول های بازی، نت بوک‌ها، اشتراک‌های بازی های آنلاین و اشتراک های پخش فیلم آنلاین انجامیده است.

آریاک سفر

رشد دو برابری فروش بازی های رومیزی و آنلاین

این داده ها نشان می دهد روس ها در دوران قرنطینه خانگی ناشی از کرونا علاقه فراوانی به تفریح و سرگرمی از طریق بازی های کامپیوتری و سرگرمی های هنری از خود نشان داده اند. معاون فروش فروشگاه اینترنتی ازُن – یکی از فروشگاه های آنلاین مطرح در روسیه – از افزایش 2 و نیم برابری تقاضای خرید بازی های کامپیوتری خبر داده و معاون فروش فروشگاه انترنتی توت های وحشی – که مالکیت آن متعلق به تاتیانا باکالچوک ثروتمندترین زن روسیه است –  رشد فروش این بازی ها در هفته گذشته را 25 درصد گزارش کرده است.
همچنین فروشگاه توت های وحشی رشد فروش اقلام هنری همچون پایه های بوم نقاشی و ملزومات گلدوزی را 80 درصد اعلام کرده است. ضمنا بازی های پازلی و بازی هایی که با سرهم کردن قطعات(مونتاژ) انجام می شود نیز طی این مدت از رشد خوبی برخوردار بوده است. مدیرعامل شعبه ایبی در روسیه از رشد 70 درصدی بازی ها و سرگرمی های رومیزی و کامپیوتری خبر داده و اظهار کرده است: برای مثال فروش بازی‌های سر هم کردن قطعات(مونتاژ) 2 برابر افزایش یافته است. به گفته وی، فروش ایبی روسیه در اقلام مرتبط با دوخت و دوز و صنایع دستی 75 درصد نیز افزایش داشته است. همچنین تقاضا برای اقلام مرتبط با هنر نقاشی نیز افزایش داشته به صورتی که تقاضا برای رنگ 3 برابر و قلم مو 5 برابر شده است.

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز