روتختی دخترانه – مهمترین نکات خرید

روتختی یکی از کالاهای مهم و ضروری برای اتاق خواب است. خرید روتختی مناسب علاوه بر نقش آن در زیبایی و تزئین اتاق، موجب ایجاد فضایی آرامش بخش شده و خوابی راحت و باکیفیت را برای شما فراهم می‌کند. در حال حاضر انواع روتختی دخترانه و پسرانه در طرح‌ها و رنگ‌های متنوع عرضه می‌شود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار کالای خواب، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید

به گزارش کاماپرس، با توجه به تنوع استایل، طرح، رنگ و جنس روتختی‌ دخترانه موجود در بازار، خرید روتختی مناسب با دکوراسیون و شخصیت هر فرد می‌تواند تاحدودی چالش‌برانگیز باشد. اگر قصد خرید روتختی دخترانه برای خود یا فرزند خود را داشته باشید؛ بهتر است قبل از هرچیز به نکات مهم در انتخاب روتختی دقت کنید. کاماپرس در ادامه صفر تا صد خرید روتختی دخترانه را بررسی می‌کند.

چطور بهترین روتختی دخترانه را انتخاب کنم؟

روتختی دخترانه معمولا متناسب با شخصیت و روحیات دخترانه در مدل‌ها و طرح‌های متنوع برای تمام رده‌های سنی موجود است. نکات مهم در هنگام خرید روتختی دخترانه در ادامه آمده است:

آریاک سفر

انتخاب سایز مناسب روتختی

مهم‌ترین نکته در خرید روتختی دخترانه ، تناسب ان با تخت و تشک است. از این رو قبل از خرید حتما سایز دقیق تخت و تشک را اندازه بگیرید. معمولا خرید روتختی دخترانه یک و نیم نفره (عرض 120) ، نسبت به روتختی دخترانه یک نفره (عرض 90) سخت‌تر است چون همه فروشگاه ها آن را به فروش نمی رسانند.

کیفیت و نوع پارچه روتختی

روتختی دخترانه نخی (کتان) بهترین گزینه برای استفاده روزمره محسوب می‌شود؛ چرا که این جنس به راحتی قابل شستشو بوده، حساسیت پوستی و الکتریسیته ساکن ایجاد نمی‌کند و در هنگام خواب موجب ایجاد حس گر گرفتگی و عرق کردن نمی‌شود.

انتخاب طرح مناسب روتختی

معمولا دخترها در انتخاب روتختی دخترانه به سراغ رنگ‌ها و طرح‌ها شادتری می‌روند؛ با وجود این انتخاب طرح و رنگ روتختی به سلیقه و شخصیت هر فرد بستگی دارد. در انتخاب رنگ و طرح روتختی علاوه بر سلیقه شخصی، تناسب با دکوراسیون اتاق نیز بسیار اهمیت دارد. یک راه برای انتخاب رنگ مناسب روتختی دخترانه ، استفاده از رنگ‌های مکمل یا متضاد است.

مدل روتختی دخترانه:

انتخاب روتختی از نظر مدل و طرح نیز به سلیقه و دکوراسیون اتاق بستگی دارد. انواع مدل روتختی دخترانه شامل روتختی تکه‌دوزی، روتختی گل‌دوزی، روتختی با طرح‌های چاپی و روتختی چهل‌تکه با طرح‌های شاد و گلدار است. دختران در سنین پایین‌تر معمولا روتختی‌های با طرح چاپی عروسک و کاراکترهای کارتونی و فانتزی را ترجیح می‌دهند. در حالی‌که برای دختران با سنین بالاتر، روتختی با استایل گل دوزی و طرح‌های مینیمال، گزینه مناسب‌تری است.

انواع روتختی دخترانه:

فقط در یک فروشگاه تخصصی کالای خواب این آپشن ها همزمان عرضه می شوند؛ پس دقت کنید هنگام خرید روتختی دخترانه دو نوع محصول قابل انتخاب است:

روتختی دخترانه کاوری: که لحاف آن قابل جداشدن است و از لحاظ شستشو داخل منزل ایده آل ترین محصول است.

لحاف روتختی دخترانه: اکثر محصولات بازار از این نوع هستند، لحاف جدا نیست و شستشو عموما نیاز به خشکشویی دارد اما از لحظ قیمت محصول ارزانتری است.

قیمت روتختی دخترانه

مبلغی که قصد دارید برای خرید روتختی هزینه کنید، یک فاکتور مهم در انتخاب روتختی است. روتختی یکی از کالاهایی است که معمولا هرچندسال یک‌بار به سراغ خرید آن می‎‌روید و در صورت خرید یک روتختی ارزان، به احتمال زیاد، پس از مدت کوتاهی، روتختی خراب شده و مجبور به پرداخت هزینه مجدد خواهید شد. از این رو سعی کنید تعادلی بین قیمت و کیفیت را از یک فروشگاه روتختی تخصصی رعایت کنید.

خرید روتختی دخترانه – فروشگاه روتختی سپارشی

سپارشی ، یک مجموعه معتبر و مطمئن در حوزه کالای خواب و روتختی است که با بیش از ده سال سابقه، در زمینه طراحی و تولید انواع کالای خواب از جمله انواع روتختی دخترانه ، سرویس روتختی و غیره فعالیت می‌کند. با خرید روتختی دخترانه از مجموعه سپارشی می‌توانید یک محصول صفر تا صد سفارشی را از نظر طرح و کیفیت با هزینه ارسال رایگان خریداری کنید.

از مزایای خرید از فروشگاه آنلاین سپارشی ، انتخاب از میان صدها محصول متنوع از آلبوم اختصاصی این مجموعه است …. تضمین کیفیت محصولات تمام کتان، ارسال رایگان، مشاوره تخصصی هنگام خرید و پشتیبانی محصولات همه آیتم هایی هستند که توسط این فروشگاه به شما ارائه می شود.

انتهای پیام

مرتبط با : سپارشی
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز