رهگیری آسان مرسوله پستی در پستکس

لست سکند

آیا در پستکس امکان رهگیری مرسوله وجود دارد؟ این پرسش، یکی از سوالات متداول مشتریان از شرکت‌های پستی است. رهگیری مرسوله، یکی از خدمات مهمی که مدت‌هاست شرکت‌های پستی به مشتریان خود عرضه کرده‌اند. مشتریان پست با داشتن کد رهگیری -که به صورت پیامکی برای آن‌ها ارسال می‌شود- در هر لحظه این امکان را دارند تا از طریق سامانه مربوطه وضعیت مرسوله خود را پیگیری کنند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ پست، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، امروزه، این خدمت در خریدهای اینترنتی بسیار پرکاربرد شده است. مشتریان با داشتن کد رهگیری می‌توانند از جزئیاتی چون وزن بسته، هزینه ارسال، تاریخ و ساعت دقیق پذیرش بسته، اسامی فرستنده و گیرنده مرسوله مطلع شوند. اما رهگیری در پستکس به چه صورت است؟

رهگیری بسته در پستکس

در حال حاضر، اغلب مشتریان توقع دارند تا ظرف چند ساعت و حداکثر دو روز، بسته پستی خود را تحویل بگیرند. پستکس از این نظر کار بسیاری از افراد را راحت کرده است؛ بسته پستی از درب خانه شما تحویل گرفته می‌شود و با استفاده از تمام ظرفیت‌های حمل و نقل (هوایی، زمینی، ریلی و دریایی) در سریع‌ترین زمان ممکن به دست گیرنده می‌رسد.

با ارسال پیامک، وضعیت سفارش مرحله به مرحله به مشتری اطلاع داده می‌شود. به علاوه، با وارد شدن به حساب کاربری و انتخاب گزینه «سفارشات من»، وضعیت مرسوله قابل مشاهده است. مشتریان توجه داشته باشند که سر شماره 10004440044440 تنها شماره‌‌‌ای است که پستکس از طریق آن برای کاربران و مشتریان خود پیامک ارسال می‌کند.

راز آسمان پایتخت

با تمامی این موارد هیچ نگرانی‌ای از بابت سلامت و وضعیت بسته پستی برای مشتریان باقی نمی‌ماند. همچنین، تمامی اَشکال گوناگون پست در پستکس از جمله: پیک درون شهری، پست داخلی، پست پیشتاز و پست بین المللی، حمل و نقل سنگین، ارسال سازمانی و سفارش انبوه قابلیت رهگیری دارند.

بیمه مرسولات پستکس

بسته‌های با ارزش پستی به راحتی در پستکس بیمه می‌شوند. مهم‌ترین نکته در هنگام ثبت سفارش، محاسبه صحیح ارزش کالا و انتخاب بیمه مناسب آن است. مثلاً اگر ارزش کالای سفارشی 3 میلیون تومان باشد و مشتری سقف بیمه را 2 میلیون تومان تعیین کرده باشد، در صورت بروز خسارت تنها 2 میلیون تومان به وی پرداخت خواهد شد.

این در حالی است که در پستکس می‌توان تا سقف 6 میلیون تومان، بسته پستی را بیمه کرد و مبالغ بیشتر از آن، از طریق بیمه تکمیلی کوریر سرویس ها پرداخت خواهد شد.

ارسال آسان با افزونه پستکس

کسب و کارها و فروشگاه‌های آنلاین برای ارسال محصولات به مشتریان از کوریر سرویس‌های پستی استفاده می‌کنند. مدیران کسب و کارهای اینترنتی برای استفاده از خدمات این شرکت‌ها باید به سایت‌های جداگانه این سرویس‌ها مراجعه کنند که پروسه ثبت سفارشی متفاوتی دارد و کمی دردسرساز است.

پستکس در این مسئله هم کار را برای مشتریان بسیار آسان کرده است و باعث صرفه جویی در وقت مشتریان و افزایش اعتبار و کارایی سایت فروشگاهی شده است. این شرکت با ارائه افزونه‌ای حمل و نقل محور و سازگار با «ووکامرس» برای تمام سایت‌های فروشگاهی وردپرس، امکان ثبت سفارش را در همان سایت فراهم می‌کند. برای بهره‎‌مندی از خدمات پستکس می‌توانید با شماره تلفن 02191300250 تماس گرفته، به آدرس اینترنتی www.postex.ir و همچنین اپلیکیشن‌های آپ، هایپر جت و آچاره مراجعه فرمایید.

مرتبط با : پستکس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز