برج هزار رنگ آزادی در سال ۹۸

برج آزادی
لست سکند

برج آزادی با معماری خاص و اتفاقات خاص و خاطراتی که در فضای پیرامون آن شکل‌گرفته، همواره موردعلاقه و بازدید مردم است و در سال 98 نیز این برج با نورپردازی‌های جذاب و رنگ‌های مختلف در کانون توجه بسیاری از ایرانیان قرار گرفت.

به گزارش کاماپرس برج آزادی در سال 1398 به مناسبت‌های مختلف نورپردازی‌های رنگارنگی به خود دید و زیبایی‌های فراوانی را بر نمای مرمرین خود به نمایش گذاشت. علاوه بر این برج آزادی میزبان رویدادهای فراوان هنری بود. همچنین این برج در سال گذشته مورد بازدید مقامات کشورهای خارجی مانند سفیر سوئیس یا سفیر گرجستان قرار گرفت. یکی از  اقدامات مسئولان برج آزادی در سال گذشته، اجرای نورپردازی‌های رنگی و زیبا در نمای این برج باهدف فرهنگ‌سازی و جلب‌توجه مردم به مناسبت‌ها و رویدادهای مهم بود که در ادامه به این موضوع می‌پردازیم.

در این زمینه بیشتر بخوانید 

حمایت برج آزادی از روز جهانی بیماران هموفیلی

برج آزادی در روز ۱۷ آوریل (۲۸ فروردین‌ماه 1398) و همزمان با روز جهانی افراد هموفیلی در حمایت از این بیمارن، بارنگ قرمز نورافشانی شد.

راز آسمان پایتخت

هموفیلی
حمایت برج آزادی از روز جهانی هپاتیت

برج آزادی در جهت حمایت از بیماران مبتلابه هپاتیت در شامگاه ششم مرداد سال 98 بارنگ سبز نورافشانی شد.

هپاتیت

حمایت برج آزادی از هفته اطلاع‌رسانی پزشکی در سال 98

در شامگاه 1 و 2 آبان ماه سال 98 برج آزدی سبزرنگ شد. این اقدام جهت حمایت از هفته اطلاع‌رسانی پزشکی و بیماران مبتلابه هپاتیت انجام شد.

هپاتیت 2

نورپردازی برج آزادی به مناسبت شهادت سردار قاسم سلیمانی 

شامگاه ۱۳ دی و در اولین روز شهادت شهید سردار حاج قاسم سلیمانی، برنامه اجرای ویدئو مپینگ در برج آزادی برگزار شد و تصاویر متعددی از ایشان بر روی برج نقش‌بست. همچنین در روز چهارشنبه 18 دی 1398 برج آزادی به مناسبت شهادت سردار قاسم سلمانی با تکنیک لیزر شو نورافشانی شد. شایان به ذکر است در پی اعلام سه روز عزای عمومی از سوی مقام معظم رهبری و در راستای ادای احترام به این شهید بزرگوار و همرزمانش، چراغ‌های برج آزادی به مدت سه روز خاموش شد.

سردار سلیمانی

پرچم سه رنگ ایران بر برج آزادی نقش‌بست

همزمان با ایام چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، برج آزادی از شامگاه 12 تا 22 بهمن به رنگ پرچم جمهوری اسلامی ایران نورپردازی شد.

دهه فجر

برج آزادی باهدف حمایت از مردم چین در مقابله با کرونا نورپردازی شد

ویدئو مپینگ ابراز همدلی و همبستگی ایرانیان با مردم چین در مقابله با چالش ویروس کرونا، شامگاه سه‌شنبه 29 بهمن با حضور مسئولانی از وزارت خارجه، سفیر چین در ایران،  محمدی رئیس مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران، ضرغامی مدیرعامل زیباسازی شهر تهران، علیرضا حفیظی رئیس مجموعه فرهنگی هنری برج آزادی و خبرنگاران داخلی و خارجی بر روی برج آزادی به نمایش درآمد. سفیر چین در واکنش به این اقدام با قدردانی از مردم ایران گفت: چین از ابراز همدردی و همبستگی ارزنده ایرانیان قدردانی می‌کند و حمایت ایرانیان نشان‌دهنده آشکار دوستی چند هزارساله دیرپای چین و ایران است و هرگز یک اپیدمی نمی‌تواند این دوستی عمیق را سست کند.

ووهان چین 2

مرتبط با : برج آزادی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز