رنگین شاپ ؛ مرکز فروش لوازم خانگی و ماشین‌های اداری

فروشگاه اینترنتی رنگین شاپ با پشتوانه 15 سال سابقه فعالیت در زمینه فناوری اطلاعات و تامین تجهیزات به عنوان مرجع تخصصی فروش کالا، تجهیزات دیجیتال و لوازم خانگی راه اندازی شد و در حال حاضر با داشتن دو دفتر فعال در تهران و اصفهان آماده خدمت رسانی به مشتریان خود در سرتاسر کشور است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار بازار خرده فروشی اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

ما جهت کسب اعتماد خریداران، گواهینامه‌های لازم از جمله نشانه اعتماد الکترونیکی (اینماد)، نشان ملی ثبت رسانه دیجیتال و عضویت اتحادیه کسب و کارهای مجازی را جهت اعتماد بیشتر مشتریان دریافت کرده‌ایم.

ماموریت و اهداف رنگین شاپ

به گزارش کاماپرس، همانطور که می‌دانید در دهه‌های اخیر با فراگیر شدن اینترنت و گسترش تکنولوژی و پیدایش گوشی‌های هوشمند، علاقه به خرید اینترنتی لوازم مورد نیاز و مصرفی از طرف افراد جامعه افزایش یافت که این امر باعث صرفه جویی در وقت، انرژی و هزینه رفت و آمد شد. در حال حاضر کاربران با آگاهی بیشتر از قیمت روز و کیفیت کالا اقدام به خرید می‌کنند.

آریاک سفر

هدف ما نیز از ایجاد این بستر تامین کالای مورد نیاز با معتبرترین برند، بهترین کیفیت، قیمت رقابتی و ارسال سریع برای هموطنان عزیزمان است. همکاران ما در بخش‌های بازرگانی، مدیریت محصول، تولید محتوا فنی محصولات و پشتیبانی سایت تلاش کرده‌اند محصولات را با مشخصات کامل با دسترسی آسان و قیمت مناسب در سایت قرار دهند تا کاربران با خیالی آسوده از اصالت کالا اقدام به خرید کنند و در بخش فروش و ارسال کالا قدم به قدم با مشتری همراه بوده‌اند تا کالا بدست مشتری برسد.

فروش گوشی موبایل و لوازم جانبی

در رنگین شاپ، گوشی موبایل یکی از پر کاربردترین کالای دیجیتال و مورد نیاز به صورت تخصصی فروش می‌رسد که از برندهای معتبر سامسونگ، شیائومی، اپل، نوکیا و … هستند. ما در رنگین شاپ قیمت گوشی‌های هوشمند را بسیار رقابتی درج کرده‌ایم تا امکان خرید را برای عموم جامعه فراهم کنیم و اصالت کالا و گارانتی از شرکت‌های معتبر وارد کننده را تضمین می‌کنیم. همچنین لوازم جانبی مورد نیاز برای گوشی موبایل از جمله شارژر، کابل، کاور، محافظ صفحه، گجت‌های هوشمند، هدفون، هدست و … نیز عرضه می‌شود. در حال حاضر توانسته‌ایم به مشتریان و همکاران زیادی در سرتاسر کشور خدمات مشاوره و فروش ارائه دهیم.

فروش کامپیوتر و تجهیزات جانبی

در زمینه کامپیوتر تجهیزات مورد نیاز در کامپیوترهای خانگی و حرفه‌ای از جمله مانیتور، مادربرد، کارت گرافیک، منبع تغذیه، سی پی یو، هارد اکسترنال، هارد اینترنال، حافظه رم، کیبورد و موس به همراه کامپیوترهای بدون کیس از برندهای معتبر مثل ایسوس، گیگابایت، وسترن دیجیتال، کینگ مکس، ال جی، سامسونگ و … با گارانتی معتبر از جمله آواژنگ، سام سرویس، الماس و …موجود است.

فروش نوت بوک و تبلت

لپ تاپ و تبلت از دیگر محصولاتی هستند که به صورت تخصصی اقدام به فروش آن‌ها در سایت رنگین شاپ کرده‌ایم که از برندهای معتبر ایسوس، لنوو، اچ پی، اپل و … با گارانتی‌های معتبر از جمله آواژنگ، الماس و … هستند.

فروش ماشین‌های اداری

ماشین‌های اداری از جمله پرینتر، دستگاه فکس، دیتا پروژکتور، اسکنر، تجهیزات تخصصی شبکه، دوربین‌های مداربسته و دستگاه‌ حضور و غیاب نیز از دیگر محصولاتی هستند که در فروشگاه اینترنتی رنگین شاپ به فروش می‌رسند.

فروش تلویزیون

ما در رنگین شاپ برای حمایت از تولید داخلی، تلویزیون‌های ال ای دی معمولی و هوشمند در ابعاد 24 تا 65 اینچ برند ایکس ویژن و تی سی ال را با گارانتی مادیران به مشتریان در سرتاسر کشور عرضه می کنیم. همچنین تلویزیون با برندهای سام با گارانتی سام سرویس، جی پلاس با گارانتی گلدیران و بُست از گروه صنعتی انتخاب در سایت رنگین شاپ عرضه می‌شوند.

فروش لوازم خانگی

در زمینه لوازم خانگی از قبیل: ماشین لباسشویی، یخچال، وسایل سرمایش و گرمایش، جارو برقی و … از برندهای معتبر ایکس ویژن، تی سی ال، پاکشوما، بُست و … نیز امکان تامین و خدمات رسانی را داریم و این کالاها را با قیمت مناسب و گارانتی معتبر به دست مصرف کننده می‌رسانیم.

روش خرید و ارسال کالا از رنگین شاپ

خرید از فروشگاه اینترنتی رنگین شاپ به صورت آنلاین از سایت صورت می‌گیرد که با مراجعه به راهنمای خرید اینترنتی در سایت اطلاعات لازم را کسب خواهید کرد. همچنین امکان خرید به صورت اقساطی از لندو و بای چک را برای هموطنان عزیز فراهم کرده‌ایم که در قسمت راهنمای خرید اقساطی می‌توانید مطالعه کنید.

ارسال کالا از رنگین شاپ به دو صورت پست پیشتاز و تیپاکس  به سرتاسر کشور است و در شهرهای اصفهان و تهران امکان ارسال کالا به صورت پیک فراهم است.

مرتبط با : رنگین شاپ
نرم افزار حسابداری
همراه مکانیک-کاماپرس
ایمالز
کاراپلاس-کاماپرس
آریاک سفر
آسیاتک
آیرومارت-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز