رقم واقعی قرارداد کارلوس کی‌ روش چقدر است؟

کارلوس کی روش-کاماپرس

جام جهانی فوتبال برای ایران خیلی زود تمام شد، اما حاشیه‌ها برای تیم ملی ادامه دارد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ ورزشی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، بعد از بازگشت از قطر بسیاری به عملکرد تیم ملی و کادر فنی انتقاد کردند. انتقادها در دو جناح هم پاداش‌هایی که فوتبالیست‌ها بابت ضعیف‌ترین نتیجه تاریخ تیم ملی گرفته بودند را هدف قرار داده بود و هم کارلوس کی‌روش را به دلیل اینکه بابت این شکست عذرخواهی نکرده بود.

اما این همه ماجرا نیست و حواشی حول تیم ملی همچنان ادامه دارد. از جمله اینکه به تازگی یک رسانه عربستانی پرده از رقم واقعی قرارداد کارلوس کی‌روش برداشته است. آنچنان که رسانه‌های عربستانی مدعی هستند کارلوس کی‌روش برای هدایت تیم ملی ایران در جام جهانی ۵۰۰ هزار یورو دریافت کرده است.

بیشتر بخوانید:

آریاک سفر

انتشار این خبر در رسانه‌‌های عربستانی و بازتاب آن در ایران موجب شده تا فدراسیون فوتبال خیلی موجز و البته غیر شفاف به این مسئله پاسخ دهد. وب‌سایت فدراسیون فوتبال در واکنش به این ادعا می‌نویسد: «در پی انتشار شایعات در برخی رسانه‌ها درباره مبلغ قرارداد کی‌روش، این فدراسیون اعلام می‌کند همانطور که پیش از این بارها به صورت رسمی اعلام شده مبلغ قرارداد سرمربی تیم ملی در جام جهانی ماهانه ۵٠ هزار یورو بوده و سایر مبالغ مطرح شده در رسانه‌ها کذب است.»

به نظر می‌رسد اشاره فدراسیون فوتبال به مبلغ دریافتی شخص کی‌روش است و آنها با این واکنش به نوعی از زیر بار پاسخ به اینکه کادر فنی در مجموع چه مبلغی برای حضور در جام جهانی دریافت کرده طفره رفته‌اند.

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز