رقص ایلان ماسک در خانه بنز و بی ام و

ایلان ماسک دیروز چنان از آغاز فعالیت چهارمین کارخانه تولید خودروی تسلا در آلمان سرمست بود که در مقابل چشم خبرنگاران رقصید.
به گزارش کاماپرس، شادی مدیرعامل تسلا چنان پرشور بود که بسیاری از خبرگزاری‌ها از جمله رویترز و سی.ان.بی.سی در تیتر گزارش خود به رقص ایلان ماسک اشاره کردند. کارخانه جدید که یکی از گیگافکتوری‌های تسلا است، پس از افت و خیزهای فراوان با مقامات محلی آلمان و فعالان محیطی زیستی این کشور روز گذشته رسما فعالیت خود را در نزدیکی برلین آغاز کرد.
تسلا که پیش از این برای عرضه خودروهایش به بازار اروپا ناچارا بود محصولاتش را از کارخانه‌های نوادا و نیویورک در آمریکا و همچنین شانگهای در چین به قاره سبز برساند، از این پس می‌تواند با خیال راحت در قلب اروپا اقدام به تولید کند.
یکی از اهداف این کارخانه تولید سالانه 500 هزار دستگاه خودرو است. در مراسم افتتاح کارخانه 30 دستگاه خودرو به مشتریان تحویل شد. طبق گزارش رویترز، از 12 هزار کارگری که قرار است در این کارخانه مشغول به فعالیت شوند، تاکنون 3 هزار و 500 نفر استخدام شده‌اند.
همزمان با آغاز فعالیت رسمی این کارخانه فعالان محیط زیستی آلمان، بیرون این کارخانه تجمع کردند و برای چندمین بار نگرانی‌های خود درباره مصرف آب و همچنین قطع درختان برای ساخت این کارخانه را ابراز کردند. ماسک که دو سال پیش وعده ساخت این کارخانه را داده بود، همچنان معتقد است که گیگافکتوری تسلا در برلین آلودگی زیست محیطی چندانی ندارد.
کارخانه جدید ماسک در کشوری آغاز به فعالیت کرده که با برندهای بنز، بی.ام.و و فولکس واگن در جهان خودرو پرچمداری می‌کند. ناگفته نماند که فولکس واگن از مدتها قبل برای فتح بازارهای اروپا با خودروهای برقی‌اش تلاش می‌کند. این شرکت سال گذشته از نسل جدید محصولات برقی خود رونمایی کرد.
طبق اعلام رسانه‌ها، پنجمین گیگافکتوری تسلا هم‌اکنون در تگزاس آمریکا در حال احداث است.
انتهای پیام

آریاک سفر
مرتبط با : بی ام ومرسدس بنز
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “رقص ایلان ماسک در خانه بنز و بی ام و

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز