رقبای تازه نفس گلکسی اس 22 را می‌شناسید؟

لست سکند

گوشی اس 22 اولترا بنابر تحلیل‌های بسیاری از متخصصان در امر فناوری، در حال حاضر، بهترین گوشی اندرویدی عرضه شده در بازار است که با قابلیت‌های گوناگون از جمله دوربین مناسب برای عکاسی حرفه‌ای، برخورداری از قلم S-Pen و … به شدت مورد استقبال کاربران قرار گرفته است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار موبایل، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، با این وجود، با توجه به اخبار و بررسی‌های منتشر شده از سه گوشی اندرویدی که به زودی به بازار می‌رسند، گلکسی اس 22 اولترا سامسونگ، در جایگاه بهترین گوشی اندرویدی بازار، با این سه مدل جدید گوشی وارد رقابت خواهد شد.

کاماپرس در ادامه به بررسی این سه رقیب اندرویدی اس 22 اولترا می‌پردازد؛

راز آسمان پایتخت

زد تی ای اکسون 40 اولترا

قیمت: حدود 22 میلیون و 477 هزار تومان

اولین رقیب احتمالی اس 22 اولترا، گوشی اکسون 40 اولترا زد تی ای است که قرار است تا یک ماه دیگر با قیمت پایه 899 دلار در سه رنگ مشکی، طلایی و نقره‌ای روانه بازارهای جهانی شود. این گوشی از یک نمایشگر امولد 6.8 اینچی با نرخ به روز رسانی 144 هرتز و حداکثر روشنایی 1500 نیت برخوردار است که نشانگر عملکرد خوب آن در زمینه نمایش تصاویر و فیلم است. ضمن این‌که پردازنده 8 هسته‌ای و پردازنده گرافیکی Adreno 730 از دیگر قابلیت‌های این مدل محسوب می‌شود.

زد تی ای اکسون 40 اولترا در بخش دوربین از سه ماژول دروبین با دقت‌های 64 مگاپیکسل لنز استاندارد، 64 مگاپیکسل لنز پریسکوپی تله فوتو و 64 مگاپیکسل لنز اولترا واید برخوردار بوده و دوربین سلفی آن 16 مگاپیکسل دقت دارد. این گوشی همچنین به یک باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت 5000 میلی آمپری و قدرت شارژ سریع 80 واتی مجهز شده است.

آنر مجیک 4 پرو التیمیت

قیمت: 36 میلیون و 926 هزار تومان

آخرین مدلی که به نظر می‌رسد بتواند جایگاه گوشی اس 22 اولترا سامسونگ را به چالش بکشد، گوشی آنر مجیک 4 پرو التیمیت است که در 22 آوریل 22 در دو رنگ مشکی و سفید روانه بازار شد. این گوشی به نمایشگر LTPO امولد در ابعاد 6.81 اینچ با نرخ به روزسانی 120 هرتز و قابلیت نمایش یک میلیارد رنگ مجهز شده است.  از نظر جنس بدنه، این مدل از جلوی شیشه‌ای، پشت سرامیکی و فریم آلومینیومی بهره برده و در برابر انواع گرد و غبار و خط و خش مقاوم است.

این گوشی نیز به پردازنده مرکزی 8 هسته در کنار پردازنده گرافیکی Adreno 730 مجهز شده و همچنین حافظه داخلی آن 512 گیگابایت با یک رم 12 گیگابایتی است.

آنر مجیک 4 پرو، در بخش دوربین نیز بسیار خوب عمل کرده و دارای 4 ماژول دوربین با دقت‌های دو لنز واید 50 مگاپیکسلی، یک لنز اولترا واید 64 مگاپیکسلی و یک لنز تله فوتو 64 مگاپیکسلی است. همچنین دوربین سلفی این گوشی 12 مگاپیکسل رزولوشن دارد.

گفتنی است این مدل به یک باتری لیتیوم پلمیری با ظرفیت 4600 میلی آمپر در ساعت مجهز شده که دارای قابلیت شارژ سریع بی‌سیم 50 وات، شارژ معکوس بی‌سیم، شارژ معکوس 5 وات و البته شارژ سریع 100 واتی است؛ یعنی شارژ 100 درصدی تنها در 30 دقیقه!

سونی اکسپریا 1 مارک 4

قیمت: حدود 46 میلیون و 125 هزار تومان

رقیب احتمالی بعدی که در 11 مه یا 21 اردیبهشت ماه معرفی شد، سونی اکسپریا وان مارک 4 است که قیمت حدودی آن نزدیک به 1500 دلار است، این گوشی پرچمدار قرار است در رنگ‌های مشکی، بنفش و سفید روانه بازار شود. از دیگر آپشن‌های  این گوشی، برخورداری آن از نمایشگر امولد 6.5 اینچی 4K با نرخ به روزرسانی 120 هرتز است، پس به نظر می‎رسد در بخش نمایش تصاویر و فیلم با یک گوشی حرفه‌ای و باکیفیت رو به رو هستیم. از جذاب‌ترین ویژگی‌های این مدل سونی که سر و صدای زیادی هم به پا کرده، پردازنده اسنپدراگون 8 نسل یک آن است.  از دیگر ویژگی‌ها و مشخصات پرچمدار اکسپریا وان مارک 4، حافظه ذخیره سازی 256 یا 512 گیگابایتی آن در کنار باتری 5000 میلی آمپری با قابلیت شارژ سریع 45 واتی است.

در بخش دوربین، سونی اکسپریا 1 مارک 4 دارای یک لنز تله فوتو با قابلیت زوم اپتیکال و پیوسته بوده و همچنین قابلیت زوم از 85 تا 125 را دارد؛ گفتنی است، هر سه ماژول دوربین پشتی این گوشی، دارای دقت 12 مگاپیکسلی با قابلیت فیلمبرداری 4K بوده و دوربین سلفی آن نیز 12 مگاپیکسل دقت دارد.

انتهای پیام

مرتبط با : سامسونگسونیهوآوی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز