رقابت همراه اول و ایرانسل در مراسم اهدای جام پرسپولیس

پرسپولیس
لست سکند

با توجه به پوشش گستردۀ تلویزیونی و تصویری مراسم اهدای جام قهرمانی تیم پرسپولیس برندهای زیادی با هم رقابت کردند تا در کادر این تصاویر جا بگیرند.

به گزارش کاماپرس، بیشترین رقابت برای بهره‌برداری از فضاهای تبلیغاتی مراسم اهدای جام قهرمانی تیم فوتبال پرسپولیس بین دو اپراتور بزرگ تلفن همراه بود. همراه اول و ایرانسل که چند سالی است برای حضور پررنگ‌تر در لیگ برتر فوتبال با یکدیگر رقابت تنگاتنگی دارند، دیشب نیز به این چالش چندساله ادامه دادند.
ایرانسل که یکی از اسپانسرهای اصلی پرسپولیس در فصل جاری بود، از قبل آرم خود را روی پیراهن تک‌تک بازیکنان پرسپولیس درج کرده بود و اطمینان داشت که در تمام تصاویر حضور دارد. در مقابل همراه اول برای عقب نماندن از قافله، سراغ فدراسیون فوتبال رفت و به عنوان اسپانسر مراسم ایفای نقش کرد. به همین خاطر آرم همراه اول به وضوح در جایگاه اهدای جام و محوطه اطراف آن نمایش داده شد.
علاوه بر این دو اپراتور، ایزی‌پایپ که تولیدکننده لوله، اتصالات و شیرآلات بهداشتی است در مراسم اهدای جام قهرمانی حضور پررنگی داشت. البته معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس و هواداران این تیم از حجم بالای تبلیغات ایزی‌پایپ گلایه‌مند بودند.
آرم بانک گردشگری نیز به عنوان یکی از اسپانسرهای اصلی باشگاه پرسپولیس روی پیراهن تک‌تک بازیکنان و کادر فنی این تیم خودنمایی می‌کرد. شرکت کارگزاری بورس بهگزین، بیمه سینا، فیلیمو، صنایع غذایی مینو، کلوچه نادری، چای شهرزاد و برنج محسن سایر برندهایی بودند که سعی کردند در شب اهدای جام چهارمین قهرمانی پیاپی پرسپولیس از فضاهای تبلیغاتی بهره‌مند شوند.

راز آسمان پایتخت

انتهای پیام

مرتبط با : ایرانسلپرسپولیسفیلیموهمراه اول
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز