رفاه به عنوان کارآفرین نمونه انتخاب شد

لست سکند

دوازدهمین جشنوارۀ تجلیل و تکریم از کارآفرینان و مدیران اشتغالزای کشور که در بهمن‌ماه برگزار شد، شرکت فروشگاه‌های رفاه نشان کارآفرین نمونه را از آن خود کرد.

به گزارش کاماپرس، شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه در دوازدهمین جشنواره تجلیل و تکریم از کارآفرینان که جمعی از کارآفرینان برتر کشور حضور داشتند حائز رتبۀ برتر شد.

اختتامیۀ این جشنواره 16 بهمن در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما برگزار شد. سیدعباس عراقچی، معاون سیاسی وزارت امور خارجه، در این برنامه سخنرانی و تندیس برگزیدگان را اهدا کرد.

جشنواره‌ای برای توسعۀ کارآفرینی

جشنوارۀ کارآفرینان برتر کشور با هدف شناسایی و تجلیل از کارآفرینان برتر در سطح ملی و استانی از سال 1385 توسط وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار می‌شود.

راز آسمان پایتخت

هدف برگزاری این جشنواره ترویج و توسعۀ کارآفرینی، خلاقیت و نوآوری، شناسایی کارآفرین‌های سطح کشور، معرفی کارآفرین‌های نمونه به افراد جامعه، ایجاد فضای تعامل و همکاری میان فعالان بخش‌های مختلف، ایجاد نشاط و رقابت در فضای کسب‌وکار، مشارکت کارآفرین‌ها در توسعۀ اقتصادی کشور، ترویج فرهنگ کارآفرینی، تشویق حامیان و سرمایه‌گذاران کارآفرینی، حمایت معنوی از کارآفرین‌ها برای کارجدید و رشد اعتماد به‌نفس در جوانان است.

رفاه؛ فروشگاهی با 700 شعبه و 11 هزار پرسنل

فروشگاه زنجیره‌ای رفاه یکی از صنایع خرده‌فروشی است که در سطح ایران شعبه دارد. این شرکت دولتی است و در سال 1374 فعالیت خود را آغاز کرد. این فروشگاه تا سال 99 دارای 700 فروشگاه در شهرهای مختلف ایران است و 11هزار نفر نیرو دارد.

این فروشگاه کالای مصرفی عموم را ارائه می‌کند. فروشگاه‌های رفاه دارای سه سطح رفاه اکسپرس، رفاه اکسترا و رفاه هایپر با فعالیت‌های مختلف است.

مرتبط با : فروشگاه رفاه
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز