رعایت تعهد و شفافیت اصلی مهم در آهن آنلاین

آهن آنلاین

مجموعه آهن آنلاین فعالیت حرفه ای خود را در زمینه خرید و فروش آهن آلات در سال ۱۳۸۶ آغاز کرد و در ادامه به منظور اطلاع رسانی شفاف و سریع، سایت حاضر را تحت عنوان آهن آنلاین در سال ۱۳۸۸ تاسیس نمود.

به گزارش کاماپرس، بهراد منتظری، مدیرعامل «آهن‌آنلاین» معتقد است: وجود قانون مالیات ارزش افزوده باعث رشد کسب‌وکارهای شفاف شده و پای واسطه‌ها را از بازار آهن کوتاه کرده است.

وی در این باره می گوید: تفاوت اصلی که بین ما و سایر رقبا وجود دارد، رعایت تعهد و شفافیت در آهن آنلاین است. به ویژه در شرایطی که در بازار نوسان و تنش وجود دارد، بابت رعایت تعهد هزینه هم پرداخت کرده‌ایم، ولی تعهد و شفافیت را حق مشتری می‌دانیم.

آهن‌آنلاین چون در زمینه فروش اینترنتی محصولات فولادی اولین و پیشرو بوده سعی دارد تا در همه زمینه‌ها بهترین باشد تا سایر سامانه‌های مشابه نیز به سمت بهتر شدن گام بردارند، زیرا بهتر شدن رقبا موجب پویایی ما و پویایی باعث ایجاد ارزش افزوده خواهد شد.

در ادامه گفت و گوی منتظری را درباره فرآیند معاملات در سایت آهن آنلاین می خوانید:

آریاک سفر

تعهد و شفافیت موجود در معاملات این سایت را با چه ساز و کاری به‌وجود آورده‌اید؟
یک‌سری سازوکارهای اتوماسیون داریم که از زمانی‌که مشتری وارد وب‌سایت آهن‌آنلاین شده تا آخرین لحظه خرید، صدور فاکتور رسمی‌ و تسویه نهایی، لحظه به لحظه مشتری توسط سیستم فروش و کانال‌های موازی که بازاریابی را به عهده دارند، به‌صورت موازی دنبال می‌شود تا در جایگاه‌های فروش، حمل کالا، دریافت و پرداخت و موضوع مالیات توسط واحدهای متفاوتی که در نظر گرفته شده، رسیدگی شود. نکته مهم دیگری که وجود دارد این است که تمامی ‌مشتریان آهن‌آنلاین مصرف‌کننده نهایی هستند و واسطه‌ها به هیچ وجه جزو مشتریان ما نیستند، زیرا خرید و فروش ما کاملا رسمی ‌بوده و بابت فروش‌ها، فاکتور رسمی ‌صادر می‌شود و همه واریزی‌ها به حساب رسمی ‌شرکت واریز می‌شود.

آیا به‌صورت غیرسیستمی‌ هم سازوکاری برای رفع نواقص سیستم تعریف شده است؟
به گزارش دنیای اقتصاد، خدمات به مشتری هم در درگاه وب‌سایت و هم توسط تلفن گویا تعبیه شده است و با گرفتن یک شماره داخلی هم امکان شکایت به هپی‌کال و هم به سیستم اتوماتیک گویا وجود دارد و تمامی ‌سیستم‌های مرتبط اعم از حسابداری، بازرگانی، انفورماتیک و … ملزم به پاسخگویی هستند. مثلا اگر مشتری با سیستم حسابداری مشکل پیدا کند، بسیار سریع می‌تواند به مدیر حسابداری سیستم متصل شود و مدیر حسابداری موظف است پاسخگو باشد، زیرا تماس به‌صورت اتوماتیک به مدیر حسابداری متصل و ملزم به پاسخگویی می‌شود.

محصولاتی که در آهن آنلاین به فروش می‌رسد، مشتمل بر چه مواردی است؟
مشتریان ما شرکت‌های فعال در زمینه صنایع نفت، گاز پتروشیمی، صنایع خودرو و سیویل (عمرانی و ساختمانی) هستند. در همین حال دامنه فروش محصولات ما بسیار گسترده بوده و ۲ هزار قلم کالا را شامل می‌شود. تمام مقاطع فولادی را بعد از عمل‌آوری در کوره‌های قوس، به فروش می‌رسانیم که شامل اسلب تا ورق گالوانیزه و قلع اندود است. در حجم کمتر، آلومینیوم و مس را نیز به فروش می‌رسانیم.

آیا محدویتی در تناژ سفارش مشتریان قائل هستید؟
توانایی پوشش دادن سفارش مشتریان از یک تا ۱۰ هزار تن را داریم و تنها محدویت ما در مصرف‌کننده بودن مشتری است؛ اگر یک مشتری، واسطه باشد در عمل نمی‌تواند از ما خرید کند، زیرا راه‌های فرار مالیاتی کاملا بسته‌ شده و فاکتور رسمی ‌را براساس اطلاعات مشتریان صادر می‌کنیم.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم  روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : آهن آنلاین
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز