رشد قیمتی طلا در آخرین روز هفته

قیمت هر گرم طلای 18 عیار امروز با رشد 0.23 درصدی نسبت به دو روز گذشته به قیمت یک میلیون و 82 هزار و 300 تومان رسیده و آخرین روز از هفته سوم خردادماه را با افزایش قیمتی پیش ‌برد.

به گزارش کاماپرس، هر مثقال طلای 18 عیار نیز نسبت به روز سه شنبه، هجدهم خردادماه، 0/27 درصد رشد داشته و به سطح قیمتی 4 میلیون و 690 هزار تومانی رسید. قیمت هر گرم طلای 24 عیار در تا ساعت 9 و 30 دقیقه امروز معادل یک میلیون و 754 هزار و 300 تومان بود.

به اعتقاد برخی از فعالان بازار طلا، این هفته علی رغم تعطیلی دو روز ابتدایی هفته، میزان تقاضا در این بازار نسبت به هفته گذشته بهتر بوده و قیمت‌ها کمی افت کرد. البته انتظارات نسبت به روند آینده بازار مثبت بوده و به همین دلیل پیش بینی‌ها نسبت به ثابت ماندن یا کاهش اندک قیمت‌ها در هفته آینده است. به طور کلی در صورت انتشار اخبار منفی از سوی مسئولان، قیمت طلا و دلار افزایش پیدا کرده و اظهارنظرهای مثبت قیمت‌ها را کاهش خواهد داد.

آریاک سفر

تا ساعت 9 و 30 دقیقه امروز قیمت سکه امامی نسبت به سه شنبه 1/01 درصد افزایش پیدا کرده و به قیمت 10 میلیون و 795 هزار تومان رسید. نیم سکه و ربع سکه نیز به ترتیب در قیمت‌های 5 میلیون و 850 هزار تومان و 3 میلیون و 850 هزار تومان قرار گرفتند.

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز