رشد قیمتی بیت کوین و بهبود شرایط بازار رمزارزها/ قیمت 8 آبان ماه 1401

لست سکند

بیت کوین در کانال 20 هزار دلاری اندکی نوسان پیدا کرده و اکنون کمی کاهش داشته است. در حال حاضر قیمت بیت کوین نسبت به روز گذشته 12 دلار کمتر شده و در محدوده 20 هزار و 839 دلاری قرار دارد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، از زمانی که بیت کوین کانال 20 هزار دلاری را فتح کرده، امیدواری معامله گران رمزارز به آن بیشتر شده است. براساس آخرین گزارش و اطلاعات، بیت کوین و اتریوم احتمال صعود قیمتی را دارند. البته این امکان وجود دارد که رمزارز معروف در مسیر افزایش نرخ اصلاح قیمت داشته باشد اما همچنان حرکت صعودی برای آن‌ ادامه پیدا خواهد کرد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

طبق آمار و ارقام موجود، طی ماه جاری میلادی، ارزش بیت کوین به عنوان بزرگ‌ترین رمزارز دنیا 6.5 درصد بالاتر رفته است. اتریوم به عنوان دومین رمزارز برتر بازار نیز رشد قیمتی خوبی را در ماه جاری تجربه کرد و نزدیک 19 درصد افزایش قیمت را به ثبت رساند. هر دو ارز دیجیتال ذکر شده پنج ماه از شش ماه اخیر را با کاهش قیمت سپری کردند.

راز آسمان پایتخت

اغلب کارشناسان و فعالان این بازار معتقدند، رشد قیمتی بیت کوین به یک عامل خاص وابسته نیست یا تحت تاثیر یک شرط مستقل قرار نگرفته است. به نظر بهبود وضعیت معاملاتی سرمایه‌های پرریسک و ورود سرمایه گذاران به این بخش روی بهبود قیمت بیت کوین، اتریوم و دیگر رمزارزهای مهم بازار اثر می‌گذارد. احتمالا سرمایه گذاران نسبت به آسان‌تر شدن سیاست‌های پولی آمریکا امیدوار هستند که به این بازار ورود پیدا کرده‌اند.

آموزش های به روز و رایگان در سایت اوکی اکسچنج

اگر قصد ورود به بازار رمزارزها و خرید و فروش بیت کوین ، اتریوم یا دیگر ارزهای دیجیتال مهم را دارید، باید حتما آموزش‌های پایه‌ای و مناسب را دریافت کنید. اوکی اکسچنج شرایطی را فراهم کرده تا افراد ضمن کمترین اتلاف وقت، به حرفه‌ای‌ترین نوع آموزش‌ها درخصوص بازار رمزارزها دسترسی پیدا کنند و سپس وارد این بازار شوند.

ضمنا وبلاگ این مجموعه در تمامی شرایط اخبار و اطلاعیه‌های مختلفی از بازار ارزهای دیجیتال را در دسترس کاربران خود قرار می‌دهد. افراد در صورتی که درباره رمزارزها سوالاتی داشته باشند و به پاسخ آن دست پیدا نکنند، امکان برقراری ارتباط با تیم پشتیبانی و سوال کردن از آن‌ها را خواهند داشت. تیم پشتیبانی این مجموعه در تمامی روزهای کاری هفته به صورت تمام وقت به کاربران خدمت رسانی می‌کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : اوکی اکسچنج
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز