رشد قیمتی بیت کوین در انتظار ژانویه 2022

این روزها بازار رمزارزها در حال ثبت رکوردهای جدیدی است. ارز دیجیتال شناخته شده بیت کوین، امروز وارد قیمت 45 هزار و 28 دلاری شد و نسبت به روز گذشته هزار و 445 دلار رشد ارزش داشت. هر چند این رمزارز با رکورد 62 هزار دلاری خود فاصله قابل توجهی دارد اما برای رسیدن مجدد به این قله قیمتی همچنان در تلاش است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از سی.ان.بی.سی، ارزهای دیجیتال در حال لذت بردن از سرمایه‌های جدید و رسیدن به قله‌های قیمتی بالاتری هستند که از ماه می به ثبت نرسیده بود. خط روند قیمتی بیت کوین موفق به شکست شاخص‌های میانگین متحرک 200 روزه و 100 روزه شده است. با وجود چنین اتفاقی انتظارات برای ورود معامله گران با انگیزه بلندمدت در بازار ارزهای دیجیتال قوت گرفته و در این بازار رشد معاملات مشاهده می‌شود. همچنین سرمایه گذاران قبلی هم به دنبال افزایش ذخایر بیت کوین خود هستند.

آریاک سفر

فعلا امیدی به رکوردشکنی بیت کوین نیست!

برخی از کارشناسان بازار رمزارزها نسبت به این رشد قیمتی خوش بین نیستند. به گفته میشل بوتروس، فعال کارگزاری‌های مالی، شاید قیمت بیت کوین طی دو تا سه هفته آینده به 45 هزار دلار هم برسد، اما پس از آن به بازه 32 تا 35 هزار دلاری سقوط خواهد کرد. بوتروس معتقد است معامله گران بیت کوین نباید خیلی هم خوشحال شوند چراکه امکان تکرار نمودار قیمتی تابستان 2018، وجود دارد.

البته وی به نکته دیگری هم اشاره کرده است: «بعد از اصلاح قیمتی، در ژانویه 2022، قیمت بیت کوین از 45 هزار دلار عبور کرده و  بالاتر خواهد رفت!» بوتروس برای اتریوم هم پیش بینی مشابهی داشته و اعلام کرده ممکن است در روزهای آینده نرخ این رمزارز تا مرز 3 هزار و 300 دلاری افزایش پیدا کند. در حال حاضر اتریوم ارزش 3 هزار و 171 دلاری دارد که در مقایسه با روز قبل 119 دلار رشد داشته است.

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “رشد قیمتی بیت کوین در انتظار ژانویه 2022

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز