رشد تولید فولادسازان هندی با بهبود صادرات و ساخت‌و ساز

فولاد هند

فولادسازان مهم و صاحبنام هندی با انتشار گزارش هایی از رشد تولید سالانه خود خبردادند. این افزایش تولید عمدتا به دلیل بهبود بازارهای صادراتی و رونق عملیات عمرانی و ساخت و ساز بوده است.

به گزارش کاماپرس، نشریه اینیدا تایمز اعلام کرد در میان کارخانه های تولید فولاد هند، شرکت جیندال استیل  از جهش 10 درصدی تولید در ماه می گزارش داده است. با این حال، این شرکت تولید مقاطع طویل فولادی را به 55 درصد افزایش داد که نشان دهنده بهبود در زیرساخت ها و ساخت و ساز هند است.

برترین تولیدکنندگان فولاد هند یک رشد تولید سالم را تجربه کرد ولی افت تقاضای داخلی به این معنی است که این فولادساز مجبور است برای پایین نگه داشتن موجودی خود به صادرات ادامه دهد.

شرکت تاتا استیل  از رشد 55 درصدی تولید در سه ماهه اول سال مالی 2022 و رسیدن آن به 4.62 میلیون تن خبر داده است. این شرکت اعلام کرده تحویل خودروسازان و بخش محصولات ویژه تاتا استیل در مقایسه با تخمین سه برابری رشد سالانه در تولید OEM خودرو (قطعات و تجهیزات معادل اصلی خودرو) در سه ماهه اول سال مالی 2022 در حدود 7 برابر نسبت به سال گذشته رشد داشته است. این شرکت افزود که تحویل محصولات خرده فروشی نیز 112 درصد بالاتر بوده است.

شرکت Jindal Steel and Power از رشد سالانه 31 درصدی در تولید فولاد و رسیدن آن به یک میلیون و 371 هزار تن در ماه های آوریل تا می گزارش داده است. تولید شرکت نیپون استیل آرسلورمیتال هند نیز در آوریل تا ژوئن حدود یک میلیون و 831 هزار تن بود که 50.45 درصد بیشتر از سه ماهه سال قبل است.

آریاک سفر

در تحولی دیگر مرتبط با بازار فولاد، معاملات آتی سنگ آهن به دلیل نگرانی های پیش رو درخصوص کاهش بیشتر تولید فولاد چین، امروز را با تلاطم آغاز کرد.

معاملات آتی بورس کالای دالیان (DCE) برای تحویل در ماه سپتامبر امروز در ابتدا با افزایش قیمت شروع کرد و سپس طی روز با کاهش مواجه شد و نهایتا امروز را با اندکی افزایش حدود 0.6 درصدی یا 7 یوانی (1.08 دلاری)، در قیمت 1،178.50 یوان در هر تن (182.00 دلار) به پایان برد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار مهم روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز