رزرو هتل استقلال تهران با سفرانه

هتل پارسیان استقلال-کاماپرس

سالانه هزاران مسافر در سراسر ایران با شروع تعطیلات یا به دلیل سفرهای کاری وارد پایتخت می‌شوند. اقامت در یک هتل منحصر به ‌فرد با یک قیمت ایده‌آل دغدغه بسیاری از مسافران است. هتل‌های لوکس تهران به شما این فرصت را می‌دهد تا تجربه جدیدی را احساس کنید که در هیچ جای دیگری تکرار نمی‌شود. گروه هتل‌های پارسیان به عنوان یک مجموعه محبوب از هتل‌های زنجیره‌ای با سابقه‌ای درخشان از مسافران استقبال می‌کند. شعبات هتل شامل پارسیان انقلاب، پارسیان آزادی، پارسیان اوین و هتل پارسیان استقلال می‌شود.

کاماپرس در ادامه به شرح مختصری درباره هتل استقلال تهران می‌پردازد.

 موقعیت مکانی هتل

هتل‌های متعددی در تهران وجود دارد که می‌توانید در مرکز شهر، نزدیک جاذبه‌های تاریخی محبوب یا نمایشگاه بین المللی انتخاب کنید. هتل استقلال تهران نیز از این شرایط مستثنا نیست. این هتل بین المللی پنج ستاره، متعلق به هتل‌های زنجیره‌ای پارسیان با مساحت 70000 متر مربع در منطقه باغ شهر تهران واقع شده است. هتل استقلال نه تنها بزرگترین هتل زنجیره‌ای پارسیان است، بلکه یکی از بهترین هتل‌های کشور نیز محسوب می‌شود. دسترسی آسان به نمایشگاه تهران، اجلاس سران اسلام، صداوسیما و بسیاری از اماکن تاریخی این فرصت را به میهمانان می‌دهد تا در کمترین زمان ممکن به هر کجا که می‌خواهند، بروند. این هتل پنج ستاره برای پایتخت‌نشینان قدیمی با نام سابق هتل استقلال یا هتل هیلتون شناخته می‌شود. قدمت ساخت برج غربی و برج شرقی هتل به سال‌های 1341 و 1351 می‌رسد.

امکانات و خدمات هتل استقلال تهران

انواع رستوران‌های تایلندی، ایتالیایی، فرانسوی، سالن‌های کنفرانس، باشگاه‌های ورزشی، استخر، سالن بدنسازی و خرید از جمله خدماتی است که هتل استقلال ارائه می‌دهد. این هتل علاوه‌بر داشتن امکانات کامل، دارای فروشگاه فرش دستباف، جواهرات، عتیقه جات، خدمات فیلمبرداری و عکاسی و آبنمای الهیات است.کارکنان حرفه‌ای هتل با امکان دسترسی 24 ساعته برای مسافران، سعی در ثبت خاطره خوبی از هتل به مهمانان دارند. هتل استقلال همیشه به میزبانی سیاستمداران و صاحبان مشاغل مهم افتخار کرده است. معمولاً تشریفات ویژه رهبران بلندپایه سیاسی و کنفرانس‌های ویژه دولتی در هتل استقلال تهران برگزار می‌شود.

آریاک سفر

هتل پارسیان استقلال-کاماپرس

اگر قصد سفر به تهران را دارید یا به دنبال هتلی ایده‌آل در تهران هستید، سفرانه مکانی عالی برای جستجو، یافتن و رزرو هتل استقلال تهران است. سفرانه، آژانس مسافرتی ایرانی با بیش از 13 سال سابقه در زمینه گردشگری فعالیت می‌کند. رزرو هتل با قیمت مناسب همراه با تخفیف در این روزها دغدغه بسیاری از مسافران است. این مجموعه تضمین می‌کند تا با ارائه بیشترین تخفیف جهت رزرو هتل استقلال تهران یک سفر لذت‌بخش را به مسافران هدیه کند. پیگیری تخفیفات فصلی سفرانه و جشنواره‌های مختلف در وبسایت رسمی، دو راه مطمئن برای رزرو هتل با هزینه‌ای مقرون به صرفه است. آژانس مسافرتی سفرانه به عنوان نماینده رسمی وزارت گردشگری انواع رزرو آنلاین و آفلاین هتل را برای گردشگران تسهیل می‌کند. سفرانه در خدماتی نظیر رزروهای سازمانی نیز تجربه‌های مثبتی از خود ثبت کرده است. این مجموعه در شبکه‌های اجتماعی نظیر اینستاگرام، فیسبوک، توییتر و لینکدین حضور و فعالیت دارد.

انتهای پیام

مرتبط با : سفرانه
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز