ردمی نوت 12 با دوربین 50 مگاپیکسلی و شارژ فوق سریع رونمایی می‌شود

ردمی نوت 11 در اوایل سال جاری معرفی شد و سر و صدای بسیاری در بازار به پا کرد. به طوری که اکنون نیز در میان فروش عمده محصولات شیائومی ، از پرفروش‌ترین گوشی‌ها به شمار می‌رود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ موبایل، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، حالا نزدیک به رونمایی از ردمی نوت 12 گمانه‌زنی‌ها از این حکایت می‌کنند که این گوشی هم می‌تواند با ویژگی‌هایش مانند نسل پیشین خود، موفقیت زیادی را کسب کند.

دیجیتال چت استیشن که یک منبع چیزی از دنیای فناوری است گزارش داده است که ردمی نوت 12 احتمالا دوربین فوق عریض 50 مگاپیکسلی داشته باشد. علاوه بر دوربین، این سری از شارژ سریع 120 واتی نیز بهره‌مند می‌شود که ظاهرا خود شارژر نیز در جعبه موجود خواهد بود. یعنی شیائومی برای این سری از گوشی‌هایش نه‌تنها قصد حذف شارژر از جعبه را ندارد بلکه شارژر قدرتمندی هم تدارک دیده است.

شایعه مربوط به قابلیت شارژ ویژگی جالب توجهی به نظر می‌رسد چرا که شیائومی از آن در مدل پرچمداری مانند شیائومی 12 پرو استفاده کرده و باتری این مدل پرچمدار با شارژ سریع 120 واتی می‌تواند ظرف 19 دقیقه تا 100 درصد پر شود!

آریاک سفر

این گزارش همچنین ادعا می‌کند که ردمی نوت 12 همانند سری‌های پیشین ردمی نوت دارای همان طراحی مستطیلی است که لبه‌های آن حالتی مسطح دارند. پس در بخش طراحی ردمی نوت 12 فرق چندان زیادی با نوت 11 نخواهد داشت. علاوه بر این موارد، ظاهرا طراحی نمایشگر هم به همان روال سابق باقی می‌ماند و این سری نیز همچنان از نمایشگری مسطح با لبه‌های تیز استفاده خواهد کرد.

گفتنی است که هنوز مشخص نیست این مشخصات در کدام مدل از سری ردمی نوت 12 جای خواهند گرفت تا به فروش عمده محصولات شیائومی برسند. با این وجود، احتمال می‌رود که یک مدل پرو از این شارژر سریع و دوربین 50 مگاپیکسلی بهره ببرد. پیش‌تر هم گزارشی منتشر شده بود که طبق آن، سری ردمی نوت 12 شامل مدل‌های ردمی نوت 12 پایه، مدل پرو و مدل پرو پلاس خواهد بود.

در نهایت، هیچکدام از این اخبار توسط شیائومی تایید نشده‌اند و همچنان مشخص نیست که کدام یک از آن‌ها از صحت و سقم برخوردار است. آنچه مبرهن است این است که سری ردمی نوت 11 در میان فروش عمده محصولات شیائومی به خرده‌فروشان از پرفروش‌ترین محصولات به شمار می‌رود و می‌توان امیدوار بود که ردمی نوت 12 هم همین موفقیت را کسب کند.

در ادامه قیمت فروش عمده محصولات شیائومی قابل مشاهده است؛

انتهای پیام

مرتبط با : رایانه همراه
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

2 دیدگاه برای “ردمی نوت 12 با دوربین 50 مگاپیکسلی و شارژ فوق سریع رونمایی می‌شود

  1. ... گفته:

    شیامی نوت ۱۱پرو گرفتم از کیفیت عکسهاش هیچ راضی نیستم مخصوصا تو محیط بیرون صورت افرادپله پله و سیاه سوخته و لکه ای می افته تنظیماتی رفتم فایده ندارع مسافرت رفتیم دیگه با پوکو ایکس تری عکس گرفتیم

  2. فرشاد گفته:

    سلام.گوشی فقط نوت ده پرو عکاسیش حرف ندارن من که مقایسه کردم از سری نوت یازده در مدلهای مختلف خیلی بهتره.بعضی کمپانی ها میبینی یه مدل گوشی میدم بیرون تا سالها مورد اعتماد هستش من به جرأت میتونم بگم این مدل از همون نوع گوشی هستش.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز