ردمی نوت 11 پرو 2023 به زودی تولید می‌شود

طبق گزارشات، وبسایت Xiaomiui یک گوشی جدید را در پایگاه داده IMEI شناسایی کرده است. پس به نظر می‌رسد نمایندگی رسمی شیائومی مشغول توسعه ردمی نوت 11 پرو 2023 است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار موبایل، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، ردمی نوت 11 پرو 2023 به اختصار دارای شماره مدل K6A است. به‌نظر می‌رسد که این هندست از برخی جهات به ردمی نوت 10 پرو شباهت خواهد داشت. دلیل پشت پرده چنین فرضیه‌ای این است که ردمی نوت 10 پرو از شماره مدل کوتاه شده K6 استفاده می‌کند.

چندین المان مختلف در شماره مدل دستگاه جدید نشان می‌دهند که ردمی نوت 11 پرو 2023 احتمالا در اوایل سال 2023 روانه بازارهای جهانی خواهد شد. حرف G نشان می‌دهد که این محصول برای بازارهای جهانی طراحی شده است. اعداد 2209 از رونمایی این اسمارت‌فون در سپتامبر سال 2022 یعنی همین امسال حکایت دارند. اما هنوز در حال حاضر مشخص نیست که آیا این گوشی جدید ردمی در بازار هندوستان نیز عرضه خواهد شد یا خیر!

گفتنی است که ردمی نوت 10 پرو در ماه مارس 2021 معرفی شد. این اسمارت‌فون مجهز به یک نمایشگر 6.67 اینچی آمولد با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس، نسبت تصویر 20:9 و نرخ نوسازی 120 هرتزی است. بعلاوه این گجت با رابط کاربری MIUI 13 مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید 12 روانه بازار می‌شود. همچنین اسکنر اثرانگشت نیز روی لبه جانبی بدنه دستگاه تعبیه شده است.

آریاک سفر

ردمی نوت 10 پرو مجهز به دوربین جلویی 16 مگاپیکسلی است. پنل پشتی این گوشی از دوربین چهارگانه شامل سنسور اصلی 108 مگاپیکسلی، لنز فوق‌عریض 8 مگاپیکسلی، دوربین ماکرو 5 مگاپیکسلی و حسگر تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی میزبانی می‌کند. باتری 5020 میلی‌آمپرساعتی تعبیه شده در ردمی نوت 10 پرو از فناوری شارژ سریع 33 واتی پشتیبانی می‌کند. نسخه عرضه شده در نمایندگی رسمی شیائومی در هند این گوشی نیز از مشخصات فنی مشابهی برخوردار است. با این‌حال ورژن هندی گوشی در عوض استفاده از سنسور اصلی 108 مگاپیکسلی مجهز به یک حسگر 64 مگاپیکسلی است.

توان پردازشی ردمی نوت 10 پرو از طریق تراشه اسنپ‌دراگون 732G ساخت کوالکام تامین می‌شود. این ردمی مجهز به 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی UFS 2.2 است.

حال پس از آنکه نمایندگی رسمی شیائومی این خبر را تایید کند، باید دید که کدام ویژگی‌هایش به گمانه‌زنی‌ها نزدیکتر است؟!

قیمت روز گوشی‌های شیائومی در جدول زیر قابل مشاهده است؛

انتهای پیام

مرتبط با : رایانه همراه
نرم افزار حسابداری
آسیاتک
کاراپلاس-کاماپرس
آیرومارت-کاماپرس
آریاک سفر
ایمالز
همراه مکانیک-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز