ربودن 40 خودرو توسط دو زن سارق

لست سکند

دو زن سارق که تاکنون 40 دستگاه خودرو را سرقت کرده‌اند، دستگیر شدند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ جرایم، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس به نقل از ایسنا، فرمانده انتظامی استان قزوین خبر از دستگیری دو زن سارق داد که با بررسی شواهد و آثار باقیمانده در محل‌های وقوع سرقت 40 دستگاه خودرو در شهرهای محمدیه و مهرگان دستگیر شدند.

چگونگی سرقت خودرو توسط دو زن سارق

سردار علی ابراهیمی گفت: ایجاد جو ناامنی در پی وقوع چندین فقره سرقت خودرو در شهرهای محمدیه و مهرگان سبب شد تا با بررسی شواهد همچنین بررسی دوربین‌های مداربسته، سارقان مورد تعقیب که دو زن بودند مشخص شوند. این دو فرد با پرسه در خیابان‌های خلوت این دو شهر اقدام به سرقت خودرو می‌کردند.

راز آسمان پایتخت

سردار ابراهیمی افزود: پس از شناسایی، سارقان دستگیر و به مقر پلیس انتقال داده شدند که تاکنون به 40 فقره سرقت خودرو اعتراف کرده‌اند. همسر یکی از متهمان نیز در طراحی و اجرای نقشه‌های سرقت نقش داشته که دستگیری وی نیز در دستور کار قرار دارد.

فرمانده انتظامی استان قزوین درباره چگونگی سرقت توضیح داد: سارقان پس از ربودن خودروها لوازم و قطعات داخل خودرو هچون کپسول، باند و… که قابلیت فروش داشته‌اند را باز می‌کردند و سپس خودروها را اوراق کرده و در استان البرز به فروش می‌رساندند.

این مقام انتظامی توصیه کرد: اگر منازل مسکونی پارکینگ ندارند، حتما خودروها به قفل فرمان، قفل پدال و دیگر تجهیزات ایمنی مجهز شوند همچنین افراد از گذاشتن وسایل مهم داخل خودرو خودداری کنند تا خودرو در معرض دستبرد سارقان قرار نگیرد.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز