راه‌اندازی نقاهتگاه 2 هزار تختخوابی کرونا در نمایشگاه بین المللی تهران

لست سکند

معاون وزیر صنعت و مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی تهران از راه اندازی نقاهتگاه 2 هزار تختخوابی بهبودیافتگان بیماری کرونا در این مجموعه خبر داد و اظهار کرد: این آمادگی وجود دارد که تعداد تخت‌های فعال در نمایشگاه بین المللی تهران به 3 هزار تخت افزایش یابد.

به گزارش کاماپرس به نقل از ایسنا، بهمن حسین زاده حمایت از جهادگران سلامت و مبارزان صف مقدم مبارزه با کرونا را مسئولیت تمام دستگاه های اجرایی دانست و اظهار کرد: شرکت نمایشگاه‌های بین المللی تهران بر اساس مسئولیت اجتماعی که به عهده دارد از ابتدای شیوع ویروس کرونا در کشور آمادگی خود را برای کمک به نظام سلامت کشور ابراز کرد. وی افزود: ما اعلام کرده بودیم در صورت نیاز، بخشی از فضای نمایشگاهی کشور، به مقابله با این ویروس اختصاص یابد و در این زمینه دستگاه‌های مجری هر نیازی که داشتند در اختیارشان قرار می گیرد.

قابلیت افزایش ظرفیت نقاهتگاه نمایشگاه بین المللی به 3 هزار تخت

راز آسمان پایتخت

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی تهران با بیان اینکه این اعلام آمادگی از روزهای پیش از سال ۹۹ اعلام شده بود، بیان کرد: در حال حاضر دو سالن در نمایشگاه بین المللی تهران برای نقاهتگاه بهبود یافتگان از کرونا اختصاص یافته است. این سالن‌ها مسیری مجزا از دیگر سالن‌ها دارند و تلاش شده فضای آن‌ها متناسب با شرایط مورد نیاز این افراد باشد.حسین زاده ادامه داد: در حال حاضر دو هزار تخت در این سالن‌ها قرار گرفته و مقدماتی مانند ایزوله کردن محیط، تنظیم دما و فشار هوا در آنها صورت گرفته است.به گفته این مقام مسئول وزارت صنعت، در صورت نیاز، این آمادگی وجود دارد که تعداد تخت‌های فعال نقاهتگاه در نمایشگاه به سه هزار تخت نیز افزایش پیدا کند.

وی خاطرنشان کرد: هرچند این امیدواری وجود دارد که با پیگیری مسئولان و همراهی مردم، شیوع این ویروس کاهش یابد اما ما اعلام آمادگی کرده‌ایم که چه در تهران و چه در دیگر شهرهای کشور، از ظرفیت نمایشگاه‌ها برای مقابله با این ویروس استفاده شود.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز