رایانه همراه کیان در نهمین اجلاس رضایتمندی مشتریان تندیس دریافت کرد

نهمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتریان در تاریخ 23 مرداد ماه برگزار شد و رایانه همراه کیان، نمایندگی شیائومی ، تندیس مشتری‌مداری را دریافت کرد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار موبایل، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، نهمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتریان با رویکرد مشتری مداری و در راستای ارج نهادن به کسب و کارهای مشتری‌مدار با حضور نمایندگان مجلس شورای اسلامی، نمایندگان انجمن‌های علمی و صنفی کشور و چهره‌های نامی صنعت در محل همایش‌های بین المللی صدا و سیمای جمهوی اسلامی برگزار شد.

سرپرستی این همایش را دکتر ایمان مصدری دبیر شورای سیاست‌گذاری اجلاس بر عهده داشت. مهندس حبیب پاشاپور هم به عنوان مدیرعامل شرکت رایانه همراه کیان در این اجلاس شرکت کرده و تندیس دریافت کرد.

شرکت رایانه همراه از سال 1379، در زمینه فروش و خدمات پس از فروش دستگاه‌های الکترونیکی از قبیل لپ‌تاپ، موبایل، تبلت، لوازم‌جانبی و گارانتی و خدمات پس از فروش کلیه محصولات فعالیت می‌کند. به طوری که این شرکت توانسته است خود را به عنوان سه وارد کننده‌ برتر لپ‌تاپ و همچنین نمایندگی شیائومی در کشور معرفی کند.

آریاک سفر

اجلاس رضایتمندی مشتریان امسال با چه رویکردی برگزار شد؟

آشنایی با تکنیک‌های جهانی تعامل با مشتریان و ذینفعان بنگاه‌های اقتصادی، تولیدی و خدماتی، ارتقاء سطح رضایتمندی و رسیدن به وفاداری مشتریان، راهکار‌های افزایش سهم بازار و آشنایی با متد CRM از محورهای اصلی این همایش بودند.

علاوه بر این، تببین جایگاه حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان، بررسی چگونگی ارتباط با مشتری، فعال‌سازی واحد صدای مشتری در مجموعه و ارزیابی نقش مدیریتی و کارآفرینی در پیشبرد اقتصاد مقاوتی از محورهای دیگر این همایش به شمار می‌رفتند.

در این این همایش، به برگزیدگان لوح تقدیر اهدا شد. اهدای لوح تقدیر و تندیس براساس بررسی شاخص‌های ۱۷ گانه کیفیت، مانند رعایت ضوابط تعیین و اعلام قیمت کالا و خدمات برای مصرف کننده، انطباق ضوابط تعیین‌شده با ضوابط سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان، شفافیت در اعلام و درج کالا و خدمات ارائه شده، ایجاد شبکه ارتباطی مناسب برای مشتریان و دارا بودن نظام مدون، کارآمد و اجرایی واحد رسیدگی به شکایات و نظارت مصرف کنندگان به منتخبین تعلق گرفت. شرکت رایانه همراه کیان نیز این تندیس و لوح تقدیر را دریافت کرد.

رایانه همراه کیان؛ فروش اینترنتی، خرده‌فروشی در بیش از 30 نقطه کشور و واردات برندهای جدید

این شرکت در راستای استراتژی خرده‌فروشی، بیش از 30 فروشگاه از جمله نمایندگی شیائومی در نقاط مختلف کشور ایجاد کرده است و با ارئه‌ سبد کالای مناسب توانسته فروش بسیار خوبی داشته باشد. علاوه بر این، از اصلی‌ترین فعالیت‌هایی که می‌توان به آن اشاره کرد، فروش اینترنتی محصولات از طریق وب سایت اصلی شرکت رایانه همراه است. همچنین این شرکت، در جهت همکاری با سازمان‌های رایانه همراه، همواره بر آن بوده است تا محصولات مورد نیاز سازمان‌ها را با بهترین کیفیت، نازلترین قیمت و در کوتاه‌ترین زمان به آنها ارائه دهد. ضمانت بازگشت محصول، تحویل محصول در کمتر از یک روز و پرداخت هزینه در محل از شاخص‌های مشتری‌مداری این مجموعه هستند.

شرکت رایانه همراه همواره به منظور واردات یک برند جدید در ایران و گسترش آن در سراسر کشور با عمده فروشان فعال بازار در ارتباط است و به عنوان یک تامین‌کننده کالا مثلا فروش عمده گوشی شیائومی اقدام به فراهم کردن لوازم تجهیزات مورد نیاز عمده فروشان می‌کند.

مرتبط با : رایانه همراه
نرم افزار حسابداری
کاراپلاس-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
ایمالز
آیرومارت-کاماپرس
آسیاتک
آریاک سفر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز