راه‌اندازی سه خط تولید جاروبرقی، یخچال فریزر و کولر گازی پاکشوما

لست سکند

شرکت پاکشوما طی نشستی  با حضور مرتضی میری رئیس صنف فروشندگان لوازم خانگی، عباس هاشمی مشاور عالی انجمن لوازم خانگی، حسین اسحقی قائم مقام مدیرعامل و محمدی مدیریت بازرگانی شرکت پاکشوما در سالن موزه پاکشوما از راه اندازی خطوط تولید جاروبرقی یخچال فریزر و کولر‌گازی در سال 99 خبر داد.

به گزارش کاماپرس، در این نشست گروه پاکشوما از راه‌اندازی خط تولید جاروبرقی با همکاری گروه‌های تحقیق و توسعه آسیایی و اروپایی با ظرفیت تولید 300/000 دستگاه در سال99 خبر داد.

همچنین در این نشست خبر از رونمایی تولید یخچال فریز با همکاری پیشرفته‌ترین کارخانه تولید یخچال در خاورمیانه، شرکت مایدیا، ماشین آلات kuka آلمان و Comi ایتالیا به شکل رباتیک با ظرفیت تولیدی روزانه 1000 دستگاه یخچال فریزر و بزرگترین کارخانه تولیدی تهویه مطبوع خانگی در ایران (کولرگازی) با همکاری شرکت‌های آسیایی مایدیا و AUX در سال 99 داده شد.

لازم به ذکر است، در سال 1399 زیرساخت تولیدی گروه پاکشوما از 100/000 متر مربع به 200/000 متر مربع افزایش یافت و گروه پاکشوما اولین و تنها کارخانه تولید ظرفشویی در ایران که با ظرفیت تولید 300/000 دستگاه در سال می‌باشد. همچنین گروه پاکشوما در حال حاضر بزرگترین کارخانه تولیدی انواع ماشین لباسشویی در خاورمیانه با ظرفیت تولید 1/000/000 دستگاه در سال می‌باشد.

راز آسمان پایتخت

از استراتژی این شرکت می‌توان به  نوآوری پیوسته در ارائه محصولات جدید برای استمرار نشاط برندهای گروه پاکشوما، اشاره کرد که  در این راستا 3 تا 4 مدل محصول جدید در گروه‌های لوازم خانگی در هر سال و بهبود مستمر مدل‌های موجود جهت انطباق با نیازهای مصرف‌کنندگان با رعایت الزامات مصرف انرژی کمتر و کارکرد راحت‌تر با محصول،  را در سبد محصولات خود جا داده است .

خاطر نشان می‌شود، در حال حاضر گروه پاکشوما نماینده رسمی گروه کندی -هوور ایتالیا و مایدیا و آکس در ایران می‌باشد و در راستای توسعه همکاری‌های بین‌المللی و سرمایه‌گذاری‌های مشترک در سال جدید یک برند بین‌المللی لوازم خانگی دیگر به سبد برندهای گروه پاکشوما اضافه خواهد شد.

مرتبط با : پاکشوما
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “راه‌اندازی سه خط تولید جاروبرقی، یخچال فریزر و کولر گازی پاکشوما

  1. ارسطو عامل گفته:

    محصولات پاکشوما به نسبت قیمتی که داره کیفیت مناسبی داره. فقط کاش امکانش بود که تو این شرایط اقتصادی به صورت اقساطی محصولات را به مردم می‌دادند. این روزها هزینه کردن به صورت یکجا برای خریدن لوازم خونه خیلی درد داره.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز