راهکارهای مقابله با ترس در اسکیپ روم ترسناک

بسیاری از افراد به دلیل اینکه از شرکت در بازی‌های دلهره‌آور و ترسناک لذت می‌برند، اسکیپ روم ترسناک را برای سپری کردن اوقات فراغت خود انتخاب می‌کنند. با این حال زمانی که در بازی قرار می‌گیرند، شدت ترس باعث می‌شود تا نتوانند به خوبی فکر کنند و به حل معماها بپردازند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ تفریح و سرگرمی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، عده‌ای هم دقیقاً بخاطر فرار از ترس، فرصت تجربه بازی در اسکیپ روم ترسناک را از دست می‌دهند. راه حل منطقی برای هر دو گروه، تلاش برای کنترل ترس است. تکنیک‌هایی وجود دارد تا به افراد کمک کند از ترسیدن فرار نکنند و بتوانند در این مواقع به خوبی فکر کنند. کاماپرس در ادامه، به بررسی این تکنیک‌ها می‌پردازد؛

تفکر بلند مدت

فکر کردن به صورت بلند مدت باعث می‌شود تا با واقعیت روبرو شویم. زمان احساس ترس در اسکیپ روم ترسناک بهتر است تا به این مسئله فکر کرد که این ترس، همیشگی نیست و ما در مکان کاملاً امنی قرار داریم. بنابراین باید از هیجانی که احساس ترس ایجاد می‌کند لذت برد و خندید! احساس کنترل بر موقعیت ترسناک، باعث تغییر تجربه ترس به لذت می‌شود.

آریاک سفر

آشتی با ترس

این راه حل برای کسانی که سعی دارند از موقعیت‌های دلهره‌آور دوری کنند، می‌تواند بسیار موثر باشد. وجود ترس برای امنیت و سلامت انسان بسیار ضروری است. ترس باعث می‌شود تا از موقعیت‌های خطرآفرین دوری کنیم و تصمیم‌های منطقی بگیریم؛ اما نباید تسلیم این احساس شد. ترس‌هایی که غیرواقعی هستند باعث افزایش آدرنالین خون می‌شود و حتی برای سلامتی هم بسیار مفید است. اگر اتفاقاتی در اتاق فرار ترسناک رخ می‌دهد را بسیار واقعی در نظر بگیریم، باعث می‌شود تا واکنش شدیدی نسبت به آن داشته باشیم. بنابراین، باید با این واقعیت روبرو شد که تمام جزئیات بازی‌های ترسناک ساختگی است و بهتر است ترس را در آغوش بگیریم!

استفاده از حضور هم‌تیمی‌ها

بسیاری از افراد برای مقابله با ترس سعی می‌کنند تا از حضور دیگران استفاده کنند. این راهکاری برای ترس از تنهایی یا تاریکی بسیار موثر است. در اسکیپ روم ترسناک هم می‌توان از این ترفند استفاده کرد. احاطه کردن خود با سایر دوستان و تقسیم کردن ترس با آنها باعث کنترل بر واکنش‌ها می‌شود.

عدم اقدام سریع در هنگام ترسیدن

زمانی که احساس ترس به ما دست می‌دهد، معمولاً یک واکنش و اقدام سریع انجام می‌دهیم. اقدام سنجیده و فکر شده باعث می‌شود تا علاوه بر کنترل ترس، عملکرد خوبی را در اسکیپ روم ترسناک داشته باشیم و به موفقیت برسیم.

تجربه کردن اتاق فرارهای متعدد

یکی از علل ترس، ناشناخته بودن موقعیت است. زمانی که از موقعیتی شناخت کافی داشته باشیم، می‌توانیم ترس را کنترل کنیم. تجربه‌های زیاد از اتاق فرارهای متعدد باعث می‌شود تا از ترفندهای طراحان بازی سر در آورده و شدت ترسیدن را کاهش بدهیم.

ابراز ترس

بیان و ابراز احساس باعث مقابله با آن می‌شود. اگر فردی در اسکیپ روم ترسناک دچار ترس شدید شد بهتر است تا با صدای بلند آن را بیان کند. نادیده گرفتن ترس، آن را بزرگ‌تر و غیرقابل کنترل می‌کند. ابراز احساس ترس به باقی افراد هم کمک می‌کند تا از وحشت‌شان کاسته شود.

ترفندهای بسیاری برای مقابله با ترس وجود دارد که با کمی مطالعه و تجربه می‌توان از آنها کمک گرفت. شنیدن تجربه بازیکنان حرفه‌ای یکی دیگر از راه‌های کنترل ترس است. به هرحال، لذت بردن از اسکیپ روم ترسناک، جنایی، معمایی، تخیلی و … تجربه‌ای فراموش نشدنی است. مجموعه تایم فور فان، بهترین اتاق فرارهای کشور را در بیش از 20 ژانر متنوع همراه با نقد و بررسی در وبسایت خود جمع‌آوری کرده است. تایم فور فان، بزرگترین مرجع معرفی اتاق فرار در ایران محسوب می‌شود و ساکنان شهرهای مختلف می‌توانند به راحتی اسکیپ روم مورد نظر خود را به صورت آنلاین و با تخفیف‌های ویژه در وبسایت تایم فور فان رزرو فرمایند.

انتهای پیام

مرتبط با : تایم فور فان
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز