راهکارهای متفاوت دولت‌ها برای استفاده از ارزهای دیجیتال

قیمت بیت کوین تا ساعت 13 امروز، دوازدهم خردادماه 1400، معادل با 37 هزار و 263 دلار بوده که نسبت به دیروز هزار و 454 دلار کاهش داشت.

به گزارش کاماپرس، بیت کوین، به عنوان ارز دیجیتال شناخته شده، همچنان به صورت روزانه کاهش قیمت دارد. طبق اعلام سی‌ان‌بی‌سی گذشته از مقابله دولت چین با ارزهای دیجیتالی، اطلاعات موجود حاکی از وضع مجازات‌ها و جریمه‌های سنگین توسط دولت چین برای استخراج کنندگان ارزهای دیجیتالی است. با این حال داده‌ها از تمایل پایین استخراج کنندگان بیت کوین برای فروش آن‌ها حکایت می‌کند.

در مقابل بانک مرکزی هند رویکرد کاملا متفاوتی را انتخاب کرده و از انجام تراکنش‌ها بر بستر ارزهای دیجیتال کاملا حمایت کرده است. همچنین در اروپا نیز مقامات اتحادیه از راه اندازی یک کیف پول ارزهای دیجیتالی مشترک به منظور راه حلی امن برای شهروندان خبر داده‌اند.

آریاک سفر

نرخ اتریوم نیز تا ساعت 14 امروز با کاهش 2/3 درصدی نسبت به روز گذشته، معادل 2 هزار و 691 دلار بود. دوج کوین نیز همچنان در صدر ارزهای دیجیتال ارزان قیمت بوده و معادل ریالی آن در ساعت ذکر شده 9 هزار و 330 تومان اعلام شد. نرخ این رمزارز نسبت به روز گذشته 17/1 درصد رشد پیدا کرد.

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز