راهکارهای تبلیغاتی کانون آنی‌بین برای سازمان‌‎ها و برندها

کانون آنی بین رسانه-کاماپرس
لست سکند

روزگاری بود که هر مجموعه یا شرکتی برای اینکه بتواند گسترۀ فعالیت‌ و تنوع خدماتش را به مشتریان قدیم و جدیدش عرضه کند، می‌بایست برای خودش یک بروشور می‌ساخت.

به گزارش کاماپرس به نقل از کانون آنی بین رسانه، یک کاتالوگ مقواییِ چندلا که به دست طراحان گرافیست آماده می‌شد و درون آن، تاریخچۀ شرکت، تصاویر محصولات و چشم‌انداز آینده‌اش به تصویر کشیده شده بود. البتۀ چندوچون توزیع این بروشورها هم خودش ماجرای مفصلی داشت. اغلب، افرادی که به دنبال خدمات و حوزۀ کاریِ خودشان در نمایشگاه‌ها به دنبال شرکت‌های برگزیده می‌گشتند، وقتی از نمایشگاه خارج می‌شدند ساک‌های بزرگی با خودشان بیرون می‌آوردند، انباشته از بروشور‌های مختلف که سرنوشت‌شان هیچ مشخص نبود. از میانِ انبوه این برگه‌ها کدام‌ها خوانده می‌شدند؟ به کدام‌ها توجه می‌شد؟ کدام جلب نظر می‌کرد؟ اما حالا زمانه عوض شده است.

خداحافظ بروشور، سلام تیزر تبلیغاتی

به تجربه دریافته‌ایم که در تبلیغات، «بیشترین تأثیرگذاری در حداقل زمان ممکن» جزو مهم‌ترین مؤلفه‌هاست. به همین دلیل هم هست که بیشترِ بروشورهایی که ما همراهِ خودمان از نمایشگاه‌ها می‌آوردیم، درنهایت هیچ کمکی برای یافتنِ شرکت یا سازمانِ موردنیازمان نمی‌کردند؛ چون اثربخشیِ تبلیغاتِ این شرکت‌ها در اثر گذرِ زمان کمرنگ می‌شد و مشمول فراموشی می‌گشت.

خوشبختانه عصر استفادۀ بیش‌ازاندازه از کاغذ به سر آمده و امروز راهکارهایی به‌مراتب جذاب‌تر، مؤثرتر و کم‌آسیب‌تری برای محیط زیست برای تبلیغات به وجود آمده‌اند. امروز که هر کدام از ما حداقل یک بیلبوردِ کوچک تبلیغاتی در جیب‌ داریم که می‌تواند نمایشگرِ بزرگ‌ترین و زیباترین تیزرهای تبلیغاتی باشد، دیگر نیازی به چاپ بروشورهای تبلیغاتی احساس نمی‌شود.

کانون آنی بین رسانه-کاماپرس

راز آسمان پایتخت

سایت یا شبکه‌های اجتماعی؟

در شرایط عادی هر جامعه‌ای، احتمالاً دلیلی برای انتخاب تنها یکی از این دو پلتفرم وجود ندارد. هر مجموعه‌ای برای اینکه بتواند صدای خود را بهتر به گوش مخاطبانش برساند، توسعه در تمام عرصه‌های موجود، اعم از وب‌سایت و شبکه‌های اجتماعی را در دستور کار خود قرار می‌دهد؛ اما خب ما در جایی زندگی می‌کنیم که گاهی وقت‌ها زندگی در شرایط عادیِ جهانی برای‌مان غیرممکن می‌شود و می‌بایست برای پیشبردِ فعالیت‌های روزمره‌ از سد محدودیت‌های زیادی بگذریم و به لطایف‌الحیلی متوسل شویم.

این روزها که دسترسی به بخش عمده‌ای از شبکه‌های اجتماعی محدود و عملاً ناممکن شده، چگونگیِ اطلاع‌رسانی دربارۀ خدمات کسب‌وکارمان هم به تمام دغدغه‌های ریزودرشتی که داریم اضافه شده است. با این‌حال، برای اینکه حاصلِ تلاش‌های چندین‌ساله و مداوم‌مان برای راه‌اندازی حرفه‌ای که به وجود آورده‌ایم از بین نرود، می‌بایست قدر تک‌تکِ سنگرهای موجود را بدانیم و از آن‌ها برای حفظ کسب‌وکارمان بهره ببریم.

تولید فیلم‌ها و تیزرهای تبلیغاتی و انتشار آن‌ها در وب‌سایت مجموعه، یکی از راهکارهای پیشرو و تأثیرگذاری است که همچنان در دسترس است و راه خوبی برای معرفی و نمایش دستاوردهای شرکت‌ها و سازمان‌ها به مشتریان به شمار می‌رود.

کانون آنی بین رسانه-کاماپرس

قدرت فیلم‌های تبلیغاتی

فیلم‌ها و تیزرهای موفقی که تبلیغات یک برند را پیش می‌برند، همزمان دو کار مهم انجام می‌دهند. در قدم نخست، این تیزرها مخاطب را با یک پدیده آشنا می‌کنند و احتمالاً امکانات و نقاط تمایز آن‌ها را نسبت به محصولات مشابهِ سایر برندها برجسته می‌کنند. ما در این ویدئوها، با رویکردِ مجموعه‌، پیشینۀ عملکرد و گذشتۀ آن‌ها آشنا می‌شویم. با توجه به سیاست‌گذاریِ شرکت، تصاویری از محصولِ تبلیغ‌شده و یا کارخانه‌ و سازمان می‌بینیم و به‌‌صورت عینی و کامل‌تری در جریانِ اهداف مجموعه قرار می‌گیریم.

اما هدف مهمِ دیگری که شرکت‌ها با ساخت تیزرهای تبلیغاتی دنبال می‌کنند، به رخ کشیدنِ سقف خلاقیت‌های آن‌ها در ارائۀ منظورشان است. یک مفهوم ساده از زبانِ افراد مختلف، به هزار شکل گوناگون می‌تواند گفته شود؛ و انتخاب اینکه یک شرکت، برای بیان مفاهیم تبلیغاتی خودش از چه زبان و ابزارهایی استفاده کند یکی از تصمیم‌های سرنوشت‌ساز هر فعالیتِ تبلیغاتی است.

مجموع این عوامل، تصویر نسبتاً درستی از تمام انتخاب‌های ممکن را به مخاطب می‌دهد و به او توانایی گزینشِ درست از میان تمام گزینه‌ها را می‌دهد.

آیندۀ نزدیک، آیندۀ دور

اگر تصمیم دارید در زمینۀ توسعۀ سازمان و ارائۀ خدمات‌تان کاری انجام بدهید، باید آینده را از دو منظر کوتاه‌مدت و بلندمدت در نظر بگیرید. اما برای درک صحیح این مفاهیم در قدم اول احتیاج به یک مشاور  باتجربه و خوش‌سلیقه دارید؛ مشاوری که هم استراتژی‌های مناسب برای تبلیغات در هر زمان را بشناسد و هم مسیر طولانیِ تولید تبلیغات اثربخش را بارها و بارها پیموده باشد.چنین مشاوری می‌تواند در زمان درست، راهکار درست را به شما نشان دهد و مسیر پرپیچ‌وخم‌ تبلیغات در ایران را برای مجموعۀ شما آسان‌تر کند.

کانون آنی‌بین یک آژانس تبلیغاتی خلاق با ذهنیت تجاری و سازمانی است که در 12 سال گذشته طراح، مشاور و مجری بسیاری از پروژه‌های تبلیغاتی موفق در کشور بوده و با ساخت فیلم‌، تیزر و انیمیشن‌های خلاقانه، با مجموعه‌های بزرگ زیادی همراه بوده است. وب‌سایت کانون آنی‌بین، مرجع خوبی برای اطلاعات مرتبط با حوزۀ تبلیغات و خدمات گوناگون این عرصه است. با مراجعه به وب‌سایت و مشاهدۀ نمونه‌کارهای آنی‌بین، می‌توانید برای آیندۀ کسب‌وکار خود برنامه‌ریزی کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : آنی بین
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز