راهنمای کامل خرید لوستر جدید+ قیمت

لوستر نقش بسیار مهمی در ایجاد یک فضای زیبا و با شکوه دارد. به همین علت لازم است در زمان خرید لوستر اطلاعات کاملی از نوع، جنس و مدل لوستر داشت تا بتوان خریدی متناسب با نیاز را انجام داد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار لوستر و دکوراسیون، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

کاماپرس به بررسی نکات مهم در هنگام خرید لوستر جدید می‌پردازد؛

لوستر بزرگ یا کوچک؟

اولین نکته اندازه لوستر است که باید با اندازه فضا متناسب باشد، تا بتوان از نور و زیبایی آن به طور کامل بهره برد. برای اندازه گیری حدودی لوستر مناسب با فضا یک فرمول وجود دارد؛

عرض سالن + طول سالن = اندازه یا عرض لوستر

آریاک سفر

نکته دوم این است که قبل از خرید لوستر واجب است که محل نصب لوستر را مشخص کرد. مسلما همه میدانند که مثلاً لوستر اتاق با لوستر سالن پذیرای تفاوت دارد.

در زمان خرید لوستر بعد از اطلاع از متراژ فضا، اندازه و محل نصب آن باید فاصله و ارتفاع سقف تا کف و همچنین ارتفاع  لوستر را مورد بررسی قرار داد. به طور مثال لوسترهای ریسه ای به هیچ عنوان برای فضایی با سقف کوتاه مناسب نیستند.

هرچه کم‌مصرف‌تر، بهتر!

با توجه به اهمیت انرژی برق، میزان مصرف لوستر بسیار مهم است. برای خرید لوستر کم مصرف میتوان مدل های «ال ای دی» و «اس ام دی» را انتخاب کرد.

فاکتور وزن لوستر با توجه به  جنس متریال سقف اهمیت زیادی دارد زیرا مثلاً یک سقف کاذب نمی‌تواند وزن لوستری که از سقف سیمانی آویزان شده است را تحمل کند.

امکان خرید لوستر از بازار مجازی

با یک تحقیق و جستجوی مختصر در اینترنت میتوان انواع مراکز فروش آنلاین لوستر را یافت، لوستر ایران نیز یک فروشگاه آنلاین فروش لوستر و تجهیزات روشنایی است در این مجموعه کارشناسان با ارائه یک مشاوره کامل می‌توانند مشتری را برای خریدی آسان و بهتر راهنمایی کنند.

محصولات موجود در فروشگاه لوستر ایران دارای ضمانت اصالت و کیفیت کالا هستند. جالب است بدانید که طراحان و سازندگان این استارت آپ معتبر میتوانند هماهنگ با بودجه، دکوراسیون و سلیقه مشتری را طراحی و تولید کنند.

وجود حدود 4 هزار مدل لوستر در این فروشگاه کار را برای مقایسه و انتخاب خریدار بسیار آسان کرده است. علاقمندان و خریداران میتوانند برای دریافت مشاوره یا سفارش لوستر به وب سایت رسمی لوستر ایران مراجعه کنند و یا در شبکه های مجازی تلگرام، اینستاگرام و فیس بوک اخبار فروشگاه لوستر ایران را دنبال کنند.

در ادامه قیمت برخی از مدل های موجود در فروشگاه لوستر ایران را مشاهده می‌کنید:

انتهای پیام

مرتبط با : ایران لوستر
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز